1505 replies to this topic
Skrevet 15 August 2012 - 19:04
Hvis noen er Nord Øst så kan jeg donere bort alt gearet mitt. Altså drepe meg og så får du alt. Har egentlig stoppet med DayZ og tror neppe jeg kommer til å rØre det igjen fØr det lanseres ordentlig. Bedre at noen andre kan benytte det.
Rangefinder, NVG, Coyote Backpack, MK Mod Rifla, M9 Silenced, Tonnevis av ammo til rifla og alt av tools som finnes som map, gps, kniv bla bla bla.
Rangefinder, NVG, Coyote Backpack, MK Mod Rifla, M9 Silenced, Tonnevis av ammo til rifla og alt av tools som finnes som map, gps, kniv bla bla bla.
Skrevet 15 August 2012 - 22:47
Høres knall ut. Mindre hacka våpen og slikt.
Sånn det er nå er jo spillet veldig slitsomt å spille med alle hackere.
Sånn det er nå er jo spillet veldig slitsomt å spille med alle hackere.
http://g.bf3stats.com/pc/gK1fq4Xe/Xulli.png
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
Skrevet 16 August 2012 - 05:49
Ja I går på norway 19 så var det en som teleporterte alle til west for kamenka, jeg logga ut når jeg var I lufta og når jeg kom inn igjen lå alle kroppene der lootbare :-D jeg blei grådig og tok det jeg trengte, sku være litt snill og merka på kartet hvor folk lå hvis di ville tilbake og prøve og få stasjet sitt.
Det jeg la merke til var at når jeg logga inn så lå det en del ting rundt på bakken så jeg var ikke førstemann på stedet, tenkta hackern hadde tatt litt ting.
Jeg løp nordover så ett telt I det fjærne, begynte og snike meg mot det og "bang" you are dead.
Sikkert ha hackern som loota lika for og komme tilbake og hente tinga seinere =/Men ja, en priv hive hadde vært tøfft, men hvis det sku vært passord så trur jeg det ville "lekket" ut så andre også kommer etterhvert.
Det jeg la merke til var at når jeg logga inn så lå det en del ting rundt på bakken så jeg var ikke førstemann på stedet, tenkta hackern hadde tatt litt ting.
Jeg løp nordover så ett telt I det fjærne, begynte og snike meg mot det og "bang" you are dead.
Sikkert ha hackern som loota lika for og komme tilbake og hente tinga seinere =/Men ja, en priv hive hadde vært tøfft, men hvis det sku vært passord så trur jeg det ville "lekket" ut så andre også kommer etterhvert.
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
Skrevet 16 August 2012 - 15:14
Spoiler
Ja, selvfølgelig vil det lekke men litt av tanken er å stenge ute tyske franz og russiske igor som nuker serveren. også blir norway serverene systematisk rapa vær eneste dag, så det vil jo være en forskjell. Dessuten har det vært bedre security på de private serverene(bedre script detection) hvordan er usikkert, men det er det. Men jeg ser ingen grunn til å sette det opp hvis det er endel som vil det da en server med gjennomsnitt 5pers til enhvert tid er lite
Skrevet 17 August 2012 - 16:44
Skrevet 18 August 2012 - 12:39
For de som tenker å skaffe seg ARMA (DayZ) så kan det være lurt å stikke innom Gamefly (Før: Direct2Drive). Er 30% på alle ARMA-titler frem til den 20. August. Gamefly er trygt, og du får en Steam-kode, slik at du kan aktivere spillet på Steam. 
http://www.gamefly.c...12#.UC989qnia4o
http://www.gamefly.c...12#.UC989qnia4o
Skrevet 18 August 2012 - 20:01
Foreløpig har vi ikke lov til å sette passord eller låse serverne, men det kan hende dette forandrer seg snart.
Server hosting regler er oppdatert 6 august.
Server hosting regler er oppdatert 6 august.
Spoiler
Skrevet 18 August 2012 - 20:54
Er litt usikker på hvordan vi kan forholde oss til det, i og med at reglene er som de er, og at vi er registret host. Ser helt klart fordelene i en priv server og vi er ikke alene om ønsket heller, om ryktene er riktige så vil det åpnes nye muligheter.
Skrevet 18 August 2012 - 22:46
Roger roger.
Håper de gjør noen triks med spillet; for stort fokus på militærvåpen og zombiene ikke farlige nok. Spilte akkurat en liten runde aleina og hvor "forest running simulator"-følelsen ble for mektig. Sekken full av blodbags, og annet utstyr. Våpen som er farlige nok, men peanuts mot hoardere og AWP'ere. Krype mot de værste byene for å bli knerta på avstander hvor fi ikke engang er en pixel.. nah.
Funderte på å løpe mot områdene hvor ferskinger spawner for å være en samaritaner, men kommer hver gang på hvor lite det lønner seg å spille på lag
Håper de gjør noen triks med spillet; for stort fokus på militærvåpen og zombiene ikke farlige nok. Spilte akkurat en liten runde aleina og hvor "forest running simulator"-følelsen ble for mektig. Sekken full av blodbags, og annet utstyr. Våpen som er farlige nok, men peanuts mot hoardere og AWP'ere. Krype mot de værste byene for å bli knerta på avstander hvor fi ikke engang er en pixel.. nah.
Funderte på å løpe mot områdene hvor ferskinger spawner for å være en samaritaner, men kommer hver gang på hvor lite det lønner seg å spille på lag
Skrevet 19 August 2012 - 09:19
De pakker sammen på GamesCom i dag tenker jeg.
Skrevet 19 August 2012 - 14:39
Spiller på BG1 akkurat nå, det er en privat norsk eid server for skandinaviske spillere. Spiller der fordi jeg er så drit lei av hackere. I følge dem er det lovlig med passord så lenge du har private hive.
http://www.diskusjon...ic=1451825&st=0
http://www.diskusjon...ic=1451825&st=0
Sitat
Hei,
Først og fremst ønsker vi alle velkommen til BBG 1, private server.
Serveren er ment for å holdes fri for hackere og kun for skandinaviske spillere.
TIL DERE SOM IKKE FINNER SERVEREN:
Serveren vises ikke i SixLauncer eller andre programmer. Bruk ingame multiplayer list for å søke opp serveren
TeamSpeak server: dayz.ts3.ourforums.net:10000
Vi oppfordrer alle til å registrere seg på forumet, og bruke TS serveren når dere er online
Passordet på TeamSpeak serveren er det samme som på BBG 1 serveren.
Serveren er på en privat HIVE, så på privatserverene vi hoster har du en egen character med eget loot.
Du kan når som helst gå tilbake til non-private server og fortsette der du slapp FøR du joinet denne serveren.
For at alle skal få best mulig opplevelse av serveren har vi noen rettningslinjer og regler.
Brudd på regler kan føre til ban's.
Admins på server: Andret
Admins på forum: Andret, Ishpen,
Admins på TeamSpeak: Andret, Ishpen, Sigurd, Romis
-Hacking er IKKE tillatt, og fører til ban. INGEN UNNTAK! (rapporter mistenkelig oppførsel til admins)
-Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette.
Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker
-å logge ut i en skuddveksling/etter å ha blitt skutt mot sees på som brudd på reglene og er grunnlag for ban.
-"Vehicle hoarding" er IKKE tillatt, dette er totalt unødvendig, og skaper kun frustrasjon for andre
spillere. Bruk sunn fornuft og ta det dere "trenger".
-Som skrevet over, bruk trading forumet. Det er helt sikkert en som har lyst på den fete rifla du
nettop fannt. Kanskje du kan få noe annet fint i bytte?
-Vi OPPFORDRER til samarbeid, hjelp hverandre og tenk FøR du skyter. Bruk gjerne Direct chat
eller TeamSpeak.
-Lag gjerne grupper, og kontakt admin å be om egen TS kanal for din gruppe, slik at dere kan prate
uten at noen hører om planene deres. (Dette gjelder også underforum)
-Arrangerte kamper kan være gøy. Avtal med andre grupper og fyr løs mot hverandre i feks: Elektro.
Dersom dette arrangeres og skrives om på forumet, så slipper folk å havne mitt i en krig.
Hvem vet, kanskje en annen gruppe hiver seg på?
Dette er en forløpig liste, kom gjerne med forslag eller kritikk.
VELKOMMEN
Koz Og Klemz fra: Andret, Ishpen, Sigurd, Romis
Først og fremst ønsker vi alle velkommen til BBG 1, private server.
Serveren er ment for å holdes fri for hackere og kun for skandinaviske spillere.
TIL DERE SOM IKKE FINNER SERVEREN:
Serveren vises ikke i SixLauncer eller andre programmer. Bruk ingame multiplayer list for å søke opp serveren
TeamSpeak server: dayz.ts3.ourforums.net:10000
Vi oppfordrer alle til å registrere seg på forumet, og bruke TS serveren når dere er online
Passordet på TeamSpeak serveren er det samme som på BBG 1 serveren.
Serveren er på en privat HIVE, så på privatserverene vi hoster har du en egen character med eget loot.
Du kan når som helst gå tilbake til non-private server og fortsette der du slapp FøR du joinet denne serveren.
For at alle skal få best mulig opplevelse av serveren har vi noen rettningslinjer og regler.
Brudd på regler kan føre til ban's.
Admins på server: Andret
Admins på forum: Andret, Ishpen,
Admins på TeamSpeak: Andret, Ishpen, Sigurd, Romis
-Hacking er IKKE tillatt, og fører til ban. INGEN UNNTAK! (rapporter mistenkelig oppførsel til admins)
-Kirker er FRISTED, dette er for å kunne ha trygge "trading posts". Bruk Trading forumet til dette.
Her er det ikke lov å skyte inne, eller ut i fra kirken. Folk som står utenfor kan skyte inn, men INGEN camping utenfor kirker
-å logge ut i en skuddveksling/etter å ha blitt skutt mot sees på som brudd på reglene og er grunnlag for ban.
-"Vehicle hoarding" er IKKE tillatt, dette er totalt unødvendig, og skaper kun frustrasjon for andre
spillere. Bruk sunn fornuft og ta det dere "trenger".
-Som skrevet over, bruk trading forumet. Det er helt sikkert en som har lyst på den fete rifla du
nettop fannt. Kanskje du kan få noe annet fint i bytte?
-Vi OPPFORDRER til samarbeid, hjelp hverandre og tenk FøR du skyter. Bruk gjerne Direct chat
eller TeamSpeak.
-Lag gjerne grupper, og kontakt admin å be om egen TS kanal for din gruppe, slik at dere kan prate
uten at noen hører om planene deres. (Dette gjelder også underforum)
-Arrangerte kamper kan være gøy. Avtal med andre grupper og fyr løs mot hverandre i feks: Elektro.
Dersom dette arrangeres og skrives om på forumet, så slipper folk å havne mitt i en krig.
Hvem vet, kanskje en annen gruppe hiver seg på?
Dette er en forløpig liste, kom gjerne med forslag eller kritikk.
VELKOMMEN
Koz Og Klemz fra: Andret, Ishpen, Sigurd, Romis
Tidligere medlem av -CN- Commando Nord og [IC] Iron Cross Nick var -CN-/[IC] Hitman/Psycho/Phantom
- Medlem av Prime Battlefield 3.
Skrevet 19 August 2012 - 19:13
Kirker er fristed? Ja jøss:-P
Skrevet 20 August 2012 - 01:06
Dante skrev 19 August 2012 - 18:55:
Spurte akkurat admin om passwd. Skarve to spillere ser jeg, men blir vel bedre på kveldene.
Tidligere medlem av -CN- Commando Nord og [IC] Iron Cross Nick var -CN-/[IC] Hitman/Psycho/Phantom
Skrevet 20 August 2012 - 08:48
Jeg ville jo nesten tro at det virket mot sin hensikt å la alle slippe inn, da blir det som å spille på hvilken som helst annen server.
Spoiler
Skrevet 20 August 2012 - 20:16
Vi i eGf (wooho
) har satt opp server med egen hiv og passord for å sleppe unna hackere (så godt det lat seg gjøre)
Hvis flere har lyst til og joine servern får di sende en PM så skal di få IP og passord.
Server info:
-25 slots
-3dp
-side chat
-crosshair (mulig slått av da det er litt teit med navn-tegs)
-ingen artifacts (har løpt litt rundt på di forskjellige stedene med forskjellige settings og ikke fått noe artifacts)
-3helis og noen andre kjøretøy
Hvis flere har lyst til og joine servern får di sende en PM så skal di få IP og passord.
Server info:
-25 slots
-3dp
-side chat
-crosshair (mulig slått av da det er litt teit med navn-tegs)
-ingen artifacts (har løpt litt rundt på di forskjellige stedene med forskjellige settings og ikke fått noe artifacts)
-3helis og noen andre kjøretøy
Skrevet 09 September 2012 - 15:40
Jeg er så lei av alle hackerne, så derfor har jeg begynt å spille på servere med passord.
http://www.diskusjon...ic=1453875&st=0
En eller annen bug førte til at det begynte å spawne flere kjøretøy enn det skulle etter en server-restart i helga, så på et tidspunkt var det to eller tre helikoptere. Møtte på ett av de i lufta som førte til en intens jakt da de prøvde å stikke av. Vi gikk etter hvert tom for skudd på høyre side, men venstre skytter klarte heldigvis å skyte de ned til slutt.
Var et av de bedre øyeblikkene i DayZ.
http://www.diskusjon...ic=1453875&st=0
En eller annen bug førte til at det begynte å spawne flere kjøretøy enn det skulle etter en server-restart i helga, så på et tidspunkt var det to eller tre helikoptere. Møtte på ett av de i lufta som førte til en intens jakt da de prøvde å stikke av. Vi gikk etter hvert tom for skudd på høyre side, men venstre skytter klarte heldigvis å skyte de ned til slutt.
Var et av de bedre øyeblikkene i DayZ.
Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!
*,--._
Enemy tree spotted!
Skrevet 09 September 2012 - 15:54
Er den servern blitt fyllt opp eller? Kjedelig og spella hvis det bare er 10 stk liksom :-P
Skrevet 09 September 2012 - 16:00
Brukbart i helgene hvertfall. Var over 25 spillere i hele går kveld.
http://ourdayz.net/statistics.php
http://ourdayz.net/statistics.php
Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!
*,--._
Enemy tree spotted!
Skrevet 10 September 2012 - 12:34
Spilte på RU 3 for noen dager.. var en 16 manns squad i stary sobor... Mest fryktinngytende synet jeg har sett noen gang.. lå på sør-øst sia for stary med l85 å venta på å se folk for å snipe, så så jeg 16 stykker komme over haugen ovenfor teltene.... Tok to stykker med as50 så løp jeg til Gorka med halen mellom føttene.. Scary shitt bro!
Skrevet 10 September 2012 - 14:03
Er ikke bra for folk med dårlig hjærte detta spellet :-)
Skrevet 11 September 2012 - 09:33
vis noen vil på Norway 00 (priv.hive) send pm så får dere passord :-)
Fri for hackers og "ulovelige" våpen, 3 heli og muligens "side chat"
Fri for hackers og "ulovelige" våpen, 3 heli og muligens "side chat"
Skrevet 11 September 2012 - 18:58
Kan hende elvitra driver med noe, vi må legge inn kjøretøy spawns manuelt på hver enkelt ting så da blir det noen restarter 
men jeg var akkurat inne hvertfall
men jeg var akkurat inne hvertfall
Skrevet 13 September 2012 - 12:05
Finnes ghuillie suit fortsatt? Etter å ha risikert livet i Cherno i snart 30 timer med mange hundretalls løp innom alle store civilian spawns så har jeg funnet 7 camo clothing. Jeg vil være en wookie for søren!
Sånn ellers: Hva skjer med folk som logger ut i hus? I ett av løpene mine var det en fyr som spawna rett foran meg i et rom i andreetasje på hotellet. Han hadde rimelig godt utstyr, så følte meg litt slem som ikke gadd å ta noe fra liket hans
Sånn ellers: Hva skjer med folk som logger ut i hus? I ett av løpene mine var det en fyr som spawna rett foran meg i et rom i andreetasje på hotellet. Han hadde rimelig godt utstyr, så følte meg litt slem som ikke gadd å ta noe fra liket hans
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What we and Activision learned from MW2
about:me
Jeg skal se ferdig åndenes makt
Zaxo, on 27 September 2012 - 20:57, said:
Skrevet 13 September 2012 - 13:32
Har bare finni en ghillie etter patchen, den lå I en tømmerhytte :-)
Skrevet 13 September 2012 - 17:12
Skrevet 14 September 2012 - 06:01
Ser for meg kaoset når noen mister oversikten over folka :-P
Men er lett med selv om vi bare blir 10 :-P
Men er lett med selv om vi bare blir 10 :-P
Skrevet 14 September 2012 - 09:51
Har zeds sluttet å respawne ti sekunder etter at man har drept de da? For hvis ikke, så er det umulig å tømme en storby for zeds. Innen du har kommet halvveis har de du drepte i starten respawnet.
Dette er litt av det jeg føler er det største problemet til DayZ akkurat nå - zombiene er irrelevante siden du ikke kan bli kvitt de.
Dette er litt av det jeg føler er det største problemet til DayZ akkurat nå - zombiene er irrelevante siden du ikke kan bli kvitt de.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaxo, on 27 September 2012 - 20:57, said:
Skrevet 14 September 2012 - 17:33
Om det er flere som vil joine private serveren og ha det moro? Hjelp oss å få den litt aktiv..
Det blir tatt backup av hele databasen hver dag, så skulle det skje noe så mister du ikke noe.
Søk etter Norway 00 med passord 00123 (server restart hver dag og når det trengs)
Vi ses =)
Det blir tatt backup av hele databasen hver dag, så skulle det skje noe så mister du ikke noe.
Søk etter Norway 00 med passord 00123 (server restart hver dag og når det trengs)
Vi ses =)
Skrevet 14 September 2012 - 17:50
Skrevet 14 September 2012 - 17:54
Er egentlig klar snart jeg
lagt fra meg "grom" tinga og loada opp med nytt stasj =D
Skrevet 17 September 2012 - 16:40
NVG og camo kler til den som kommer med m107 mags, evt no mat og drekke
Skrevet 17 September 2012 - 20:55
Er det noen som i det hele tatt finner hardware på servene ? Har holdt på i ei uke med en kompis og må si at det er lite av kjøretøy på servene , har hoppet litt rundt på diverse servere og sett men lite er det. Var på 19 idag og vi fant ut av vi skulle ta en suiciderunde på NW airfield. Når vi kom der så oppdaget jeg at det sto 5 sykler , 1 båt og en traktor på enden av stripa .. Ja en båt av alle ting , men har lest litt rundt at hackere teleporter ting ut i havet etc etc. Faen ikke å vent at man aldri finner noe. Noe admin på battlefield.no servere som kan sjekke om det virkelig står noe rundt omkring på kartet eller om man må vente ? Litt meniningløst å traske rundt på måfå. Vi tok en maraton bare får å sjekke ut om det var noe hoardere , vi fant på en server 30 telt - 3 av teltene hadde 30-40 jerrykanner i seg , så det tyder på at dem ihvertfall hadde noe kjøretøy , men nada.. Sett en sykkel og en lastebil som jeg fikk fikset når jeg startet på an igjen for 2 uker siden ,men ble lett offer for en hacker som brukte meg som hitman og tok ut 2 kompiser og lastebil..Jeesuss.. skjønner ikke at dem gidder.. Har også sett på heli spawn på øya og der har jeg sett traktor isteden .. jaja..
Den Norway 00 server finner jeg verken ingame multiplayer,Dayzcommander eller sixlauncher ? Noe IP isteden?
Den Norway 00 server finner jeg verken ingame multiplayer,Dayzcommander eller sixlauncher ? Noe IP isteden?
Skrevet 17 September 2012 - 22:08
Norway 00 kommer opp igjen I dag/natt.
Datan som servern går på fikk en ufrivillig formatering I helga, men backup ble tatt av serverfilene så det skal være I orden :-)
Følgte etter deg pā 3 servere I dag, prøvde og få kontakt uten hell :-P skreiv på alle map'sa men veit ikke om du så det.
Fant heli på Norway 3? (den uten 3rd) den sto temmelig ødelagt og det var ikke spawned der.
Datan som servern går på fikk en ufrivillig formatering I helga, men backup ble tatt av serverfilene så det skal være I orden :-)
Følgte etter deg pā 3 servere I dag, prøvde og få kontakt uten hell :-P skreiv på alle map'sa men veit ikke om du så det.
Fant heli på Norway 3? (den uten 3rd) den sto temmelig ødelagt og det var ikke spawned der.
Skrevet 17 September 2012 - 22:33
RokZor skrev 17 September 2012 - 22:08:
Norway 00 kommer opp igjen I dag/natt.
Hehe.. så det var deg jeg fikk invite hos steam?.. Gambler.. Nei har ikke sett noe skrive på servene - Må vel være noe nær for direct chat. Er ingame navnet rokZor eller gambler? Men skal uansett legge deg til steam. Ja hoppet litt rundt på serveren får å sjekke ut om det virkelig spawnet noe kjøretøy i det hele tatt. Har som sagt gått som ei rektråle på nr 11 og 19 uten å finne noe som helst untatt ett hav av teltbyer.
By the way - De andre 2 som jeg henger med nå er dee-murf og bearmatic.
Skrevet 18 September 2012 - 05:58
Gambler heter jeg :-)
Du har liksom valgt Di rette serverne og leite på også :-P 11 og 19 er Di serverne jeg har finni flest hacka våpen på så er sikkert noe tull med kjøretøya på di:-)
På 19 Kom vi over 7 telt stapp fulle av as50 tsw, m4a1 acog gl, m40a3, div versjoner av g36 og mk16 :-P
Og det var bare en av basene :-P artig at det også på c4 der ;-) fikk endelig brukt det til noe fornuftig
Du har liksom valgt Di rette serverne og leite på også :-P 11 og 19 er Di serverne jeg har finni flest hacka våpen på så er sikkert noe tull med kjøretøya på di:-)
På 19 Kom vi over 7 telt stapp fulle av as50 tsw, m4a1 acog gl, m40a3, div versjoner av g36 og mk16 :-P
Og det var bare en av basene :-P artig at det også på c4 der ;-) fikk endelig brukt det til noe fornuftig
Svar

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg
Svar

Opp
svar
Multisitat