Gå til innhold

hjelp til 2 skjermer på xfx 6970

5 replies to this topic

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 155 Innlegg:
Er det ikke bare og sette hver sin skjerm på hver sin DVI-port bak på kortet?
Har gjort det nå men får bare bilde på Nr.1
Prøvd og gå i kontrollpanel og justere, men finner ikke ut hva som er galt.

Noen som har no tips? :)
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 155 Innlegg:
etter litt omkoblinger nå så har jeg bilde på begge skjermene, men det er sånn at når jeg er på skrivebord så kan jeg dra musa over til den andre skjermen.
Jeg har oppgaveline på en skjerm og ikonene på den andre.

Jeg lurer på om det går og sitte og spelle på den ene skjemen og bare IE, mumble og skrivebord på den andre?

Jeg har fått til at jeg bare bruker en skjerm til IE, men når jeg begynner og spelle får jeg samme bilde på begge skjermer =/

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 583 Innlegg:
Går fint an å ha f.eks BF3 på den ene skjermen, og Mumble osv på den andre. Alltid det jeg pleier å ha :p
Anbefaler at du laster ned Ultramon!

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 769 Innlegg:
Vær oppmerksom på at til tross for at du har andre programmer som mumble på skjerm nr. 2, så kan du ikke "bruke" noen av programmene. For å få muligheten til å bruke musen på skjerm nr. 2 må man da alt+tabbe spillet og da går også spillet ned på oppgavelinjen. Om du vil kunne se in-game på skjerm nr.1 samtidig som du bruker programmer i skjerm nr. 2 (etter at du har alt+tabbet) er det mulig å spille i "window-mode", men det vil påvirke ytelsen betraktelig.
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 155 Innlegg:
Det er egentlig bare for å se hva som skjer på mumble og battlefield.no samtidig som jeg speller:-)

Eyefinity fikk jeg ikke no greie på med bare to skjermer.

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 285 Innlegg:
Høyre klikk på skrivebordet ditt og velg "skjerm oppløsning" eller hva det heter på Norsk.
Der kan du sette den ene skjermen i "utvidet skrivebord".

Da vil du få startmenyen på bare en av skjermene og du kan ha IE på en skjerm og BF3 på den andre.

Med Eyefinity vil du spille BF3 med høyere oppløsning på begge skjermene og få siktet mitt mellom skjermene. Skal du ha Eyefinity vil jeg annbefale 3 skjermer

Edit: Du kan bruke 2 DVI utganger ja
Du kan bruke 2 DVI utganger OG 2 DP utganger på samme tid.

Du kan IKKE bruke 2 DVI og 1 HDMI på samme tid.
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere