130 replies to this topic
Skrevet 05 March 2013 - 19:49
Codes!
The access codes for all made purchases through Store.bistudio.com are now being send out again. Many apologies for the delays. Only after we've sent all these codes we will re-open the Store for new purchases. Thank you for your patience and continued support.
Skrevet 05 March 2013 - 23:09
http://www.pcrequired.com/assets/Uploads/_resampled/paddedimage200150-men-of-war-AS-logo.JPG
Skrevet 08 March 2013 - 07:35
http://www.pcrequired.com/assets/Uploads/_resampled/paddedimage200150-men-of-war-AS-logo.JPG
Skrevet 11 March 2013 - 15:53
Noen som har en løsning på hvorfor driten henger seg på "reciving data" hver eneste gang? "arma 3 har sluttet og virke"
Får dilla av sånt
Får dilla av sånt
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
Skrevet 11 March 2013 - 15:55
Skrevet 11 March 2013 - 16:07
okei, da får vi prøve det
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png
Skrevet 11 March 2013 - 16:36
Hva syns folket sålangt om Arma 3 da ? Selv om det er Alpha har jeg litt bange anelser om hvordan det skal gå. Grafikken er kjempebra og yter langt bedre enn Arma 2. Animasjonene og oppførselen både på karakter og gear er forbedret. Men dem har et major problem og det er AI. Jeg syns ikke co-op er noe morro noe det burde være. Fiendene er scripta etter hendelser noe som er utrolig tydelig. Hvis en gruppe army står i ro og du skyter, så vil alle slenge seg ned i synkron. Det er ikke noe AI i spillet, fleste spill har laget et AI system som kan tilpasse seg og faktisk gjøre random ting. Men i Arma 3 så er alt forferdelig scripta noe man ser i Editoren til Arma 3 også. Fiendene er på samme plass hver gang og gjør akkurat det samme hele tiden.
Tviler det blir fikset og da blir ikke Arma 3 noe suksess annet enn på competetive multiplayer.
Syns også styring av heli og kjøretøy ikke er noe bra. Kjøretøy oppfører seg utrolig rart, firhjulingen klarer nesten ikke å akselerere fra der den står og kjøretøy generelt sliter med ujevn terreng. Heli er altfor lett og dem burde hatt med fysikkoppførselen dem hadde med Take On Helicopters (Arma 2.5 engine). Der var det faktisk utfordring å fly.
Arma 3 serien burde for lengst ha tatt over for CoD og BF spillene men så lenge dem ikke klarer å levere kvalitet så vil dem ikke klare å få inn nye spillere. Det er for mange bugs og irritable ting som ødelegger innlevelsen. (Spesielt radio kommandoer som automatisk hyles ut).
Tviler det blir fikset og da blir ikke Arma 3 noe suksess annet enn på competetive multiplayer.
Syns også styring av heli og kjøretøy ikke er noe bra. Kjøretøy oppfører seg utrolig rart, firhjulingen klarer nesten ikke å akselerere fra der den står og kjøretøy generelt sliter med ujevn terreng. Heli er altfor lett og dem burde hatt med fysikkoppførselen dem hadde med Take On Helicopters (Arma 2.5 engine). Der var det faktisk utfordring å fly.
Arma 3 serien burde for lengst ha tatt over for CoD og BF spillene men så lenge dem ikke klarer å levere kvalitet så vil dem ikke klare å få inn nye spillere. Det er for mange bugs og irritable ting som ødelegger innlevelsen. (Spesielt radio kommandoer som automatisk hyles ut).
Skrevet 11 March 2013 - 20:34
For å være en Alpha og i tillegg Bohemia Interactive, så er jeg fantastisk stolt av at jeg faktisk kan spille i det hele tatt
Arma 2 launch var ganske mye mer "sjarmerende", lang ut i første halvår. Når det kommer til AI har jeg ikke testet så alt for mye enda, en jeg synes de fleste responderer tålig greit i forhold til Arma 2. Om de er på samme steder hele tiden så er det noe galt, på de mission jeg har testet der det skal være random patrols så har jeg ikke møtt dem på samme sted - kanskje i området, men enkelte mission har jo folk stående på samme sted fordi "forfatteren" vil at dem skal stå der. Ellers synes jeg de samarbeider godt og de bruker radio kommunikasjon og flanker, omringer og bruker supress. På missions med random patrols merkes det best muligvis, om man ikke beveger seg og dekker hverandre så har ikke en gjeng på 10 menneske spillere så god sjanse og kan fort bli omringet og tatt ut - ofte fra flankene.
AAS PvP scene (den kompetitive delen av Arma) har lagt ut 15 mission allerede, og de fungerte fint. Det er morro å spille mot bare mennesker i conquest(ish) mode.
Heli: tror jeg må venne meg tilbake til at heli responderer kjappere enn i BF3, de går jo drit fort i forhold.
Jeg er ganske fornøyd med alpha og gleder meg til beta og ferdig spill på sensommeren
En oversikt av Feedback Arma 3 Alpha | Hvordan ta "pene" bilder i Arma 3
AAS PvP scene (den kompetitive delen av Arma) har lagt ut 15 mission allerede, og de fungerte fint. Det er morro å spille mot bare mennesker i conquest(ish) mode.
Heli: tror jeg må venne meg tilbake til at heli responderer kjappere enn i BF3, de går jo drit fort i forhold.
Jeg er ganske fornøyd med alpha og gleder meg til beta og ferdig spill på sensommeren
En oversikt av Feedback Arma 3 Alpha | Hvordan ta "pene" bilder i Arma 3
Skrevet 12 March 2013 - 16:21
Her er en oversikt - Wasteland er en modifikasjon av ArmA og koster ingenting
Skrevet 14 March 2013 - 22:06
Ja, ser det ligger tre Alpha Lite invites i steam nå. Så om det er noen som sitter på gjerdet og vil prøve ARMA3 Alpha Lite, skriv et lite dikt om Arma serien så kanskje du får en invite. 
Personlig har jeg ikke spilt Arma2 i det hele tatt, men har fulgt med en stund på hva som rører seg rundt serien og bestemte meg for å kjøpe ARMA3 supporter edition.
Jeg spiller en del Take On Helicopters fra Bohemia , så det eneste jeg har gjort til nå i ARMA3 Alpha er å fly heli offline. Og jeg digger det, litt lettere å fly enn TOH, men må si jeg følte meg veldig hjemme i cockpiten.
Og det kjører bra på min haugamle PC med standard settings (core2duo8600, HD4870 1GB, 4GB ram, Win7 64bit), mye bedre enn TOH, så her har Bohemia gjort en kjempejobb med gfx motoren.
Håper det blir tid til å teste multiplayeren i påsken.
Personlig har jeg ikke spilt Arma2 i det hele tatt, men har fulgt med en stund på hva som rører seg rundt serien og bestemte meg for å kjøpe ARMA3 supporter edition.
Jeg spiller en del Take On Helicopters fra Bohemia , så det eneste jeg har gjort til nå i ARMA3 Alpha er å fly heli offline. Og jeg digger det, litt lettere å fly enn TOH, men må si jeg følte meg veldig hjemme i cockpiten.
Og det kjører bra på min haugamle PC med standard settings (core2duo8600, HD4870 1GB, 4GB ram, Win7 64bit), mye bedre enn TOH, så her har Bohemia gjort en kjempejobb med gfx motoren.
Håper det blir tid til å teste multiplayeren i påsken.
Skrevet 21 March 2013 - 16:32
Skrevet 27 April 2013 - 08:22
Kommer aldri til å bli bra. Det som gjør standalone mye bedre er jo pga de har skrevet om AI'en til zombiene. AI'en i Arma er så basic som man får det og selv i Arma 3 kan dem kun bli satt til som "Follow" etter deg. I tillegg så sliter Arma 3 med akkurat det samme som Arma 2 og det er hacking i stor skala. Wasteland serverne er totalt ødelagt overalt pga hackere.
Håper og tror Arma 3 blir bra etterhvert men DayZ blir nok kun bra med Rocket bak kontrollene og ikke et community full av cheatere.
Håper og tror Arma 3 blir bra etterhvert men DayZ blir nok kun bra med Rocket bak kontrollene og ikke et community full av cheatere.
Skrevet 27 April 2013 - 12:16
Sitat
Most of those testing the Arma 3 Alpha multiplayer will have noticed a widespread abuse of its script functionality over the past few days. This particular type of exploit has been made harder in today’s Development branch version (more info - certainly not the end of improvements in this area). We are considering deploying to default branch next week, pending test results. Persistent server admins are urged to restart Development servers.
The general topic of cheating will be addressed in a little more detail in the next SITREP. It is important to say already that we have reasons for not yet applying the global anti-cheat measures. We intend to do it as soon as we are able to.
Note: installscript.vdf in the Steam game installation is not malicious, but part of the Steam installation process. On first-time setup it installs DirectX runtimes and sets up the registry. We do not currently have indications this file was compromised by this abuse. If you have other specific information, please contact us directly at support@bistudio.com.
Thank you for your enduring patience and support, and for remembering this still is a development Alpha product. Together we can make the main game a more secure experience.
The general topic of cheating will be addressed in a little more detail in the next SITREP. It is important to say already that we have reasons for not yet applying the global anti-cheat measures. We intend to do it as soon as we are able to.
Note: installscript.vdf in the Steam game installation is not malicious, but part of the Steam installation process. On first-time setup it installs DirectX runtimes and sets up the registry. We do not currently have indications this file was compromised by this abuse. If you have other specific information, please contact us directly at support@bistudio.com.
Thank you for your enduring patience and support, and for remembering this still is a development Alpha product. Together we can make the main game a more secure experience.
Skrevet 02 May 2013 - 23:40

Creative Director Jay Crowe explain “Yes, the ambient life, as we call it, do cast shadows. While they serve no particular functional purpose, they add a nice touch of detail to our environments. The little bits of movement you might catch in the corner of your eye help break up the the scene and make it feel more natural. Their presence is affected by several factors – such as wind, rain, night-time, how high, how far from sea, how deep underwater (added for A3), certain terrain types. It’s similar to the bits of pollen, leaves, etc.
“They’re a technology carried over from previous games and concepts. Every species -can- have its own separate behavior, but in A2/3 it’s not used extensively, due to resources. At one point rabbits would go drink, eat, mate, etc. – but now they just randomly walk, stop, run, etc. It can’t be about man-shooting all the time, though the ESRB would probably have us add another rating if we enabled it.”

Mer om Arma 3 fotografering her
The fact that you own a camera doesn't automatically make you a Pulitzer-winning photographer, the ability to rapidly press F12 in game won't turn you into skilled screenshot maker. However, Arma 3 ships with many powerful new tools which allow you to arrange and capture a scene in a way that real photographers can only dream of.

Svar

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg
Svar
Opp
svar
Multisitat