Hei kjære folk og dyr.
Jeg kjøpte nylig Sony Vegasog har tenkt til å bruke litt tid på videoredigering i tiden som kommer. Jeg har utviklet en liten kjærlighet for å lage filmer av folk som slår seg (se på Youtube #1 og #2) med en sang som man kan synce til.
Men jeg trenger litt hjelp av dere. Jeg har hørt timevis av musikk, men klarer ikke å finne noen gode sanger å bruke. Det jeg leter etter er altså sanger som går litt fort, har en halvveis heavy tone og har masse trommer eller andre ting som man kan klippe videoen til. Typisk musikk som blir brukt i fragfilmer osv.
Har dere noen gode tips der ute som jeg kan høre på? Remixer osv går veldig greit.
Jeg har letet opp denne fete remixen som jeg skal bruke i mitt neste prosjekt. Genial musikk, masse muligheter til å synce. OneRepublic - All the right moves (danger remix).
Halp me pleaz
5 replies to this topic
Skrevet 16 March 2012 - 17:05
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Skrevet 16 March 2012 - 17:52
--- snipp
Dette innlegget har blitt redigert av cri74: 16 March 2012 - 17:53
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp