Gå til innhold

Surf serveren!

Nye maps

4 replies to this topic

Magnus Midtvoll

Menig

• Battlefield.no Veteran
  • Pip
  • 43 Innlegg:
Hei, i det siste har jeg spilt en del på surf serveren med kompisser på kveldstid og har det meget gøy, men map pool er noe nitrist. Det er alltid overgroth, sky_ages, rebel_resistance, japan, pyramideduel, legeneds, forbidden ways eller 10xfinal.

Mine ønsker består i nye levels surf maps, da for eks overgroth er ekstremt vansklig og jeg har ikke sett en eneste person som har fullført det til nå.

Jeg tror flere kunne tenke seg nye maps, så hvorfor ikke ta en diskusjon på det og kanskje endre litt?

Magnus

nightzirch

nightzirch... From Above!

• Utvikler
  • PipPipPipPip
  • 3 004 Innlegg:
Hei Magnus!

Map pool-diskusjon tas gjerne opp! Har du forslag til nye maps eller ønsker om å fjerne noen maps, tar vi gledelig imot tips og tanker du har!

Mvh,
nightzirch
Serveradmin
hellfragger.no

Magnus Midtvoll

Menig

• Battlefield.no Veteran
  • Pip
  • 43 Innlegg:
Hadde heilt gløymt min eigen post, men eg e STRÅLANDE nøygd med tilførselen av fruits og vegetables. Takk for det! Om det skulle bli aktuelt, hadde det vert konge med enda fleire levels maps!

Nomansname

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:
dere må enten fikse surf melons eller fjerne den, for den for serveren til å kræsje.
det er sant vi trenger mere nye maps til serveren kanskje greatriver eller noe sånt å få noen fler skillsurf maps :)

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 807 Innlegg:
Ser det er glemt å svare på, men rosen som kom fra trådstarter ble godt tatt imot av drifterne :)

Vis innleggNomansname skrev 08 April 2012 - 13:45:

dere må enten fikse surf melons eller fjerne den, for den for serveren til å kræsje.
det er sant vi trenger mere nye maps til serveren kanskje greatriver eller noe sånt å få noen fler skillsurf maps :)

Tar det med videre til drifterforumet, takker for tilbakemelding! :)
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere