Gå til innhold

BF3 på Xbox 360

13 replies to this topic

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Mange som spiller dette på Xbox'n?

Vært kult med litt teamplay på Conquest og Rush maps. :)

Legg meg gjerne til: Dragunova75 :nor:
Postet bilde

re[w]eX

NOOOOPE!

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 768 Innlegg:
Jeg spiller på box'n!

Xbox Live tag: KJWallE

Nå begynner eksamenshælvætt, så spørs litt hvor mye tid jeg får til gamings, men romjula er fin :)
Postet bilde

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Hehe ja, sånn er det. Blir litt ekstra jobbing for min del, i disse Julebordstider. :)
Postet bilde

Ketle

Superdupermedlem

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 290 Innlegg:
Xbox gamer tag: Domitian (med null og ikke o)
Postet bilde

Frej11

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
Xbox GT Frej11 jag spelar næstan varje dag

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Laga en video av en runde...

Postet bilde

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 339 Innlegg:
prrr
Posted Image

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Fin flyging der :)
--------------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:

Vis innlegghome skrev 20 February 2012 - 13:21:

Fin flyging der :)
Takker! :)
Postet bilde

xThe Viking

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
Meget imponert over gameplayet! Øver meg selv i disse dager til å bli en bedre pilot i jets. Det sitter ikke helt inne hos meg, og mangler folk som er "death from above" til å spille med! Heli har jeg ganske god kontroll i, men kan alltids bli bedre. Er hovedsakling en kar du finner til fots, eller i en tanks, men i det siste har jeg virkelig fått smaken på å være i luften! Spesielt i Viperen! Herregud så tilfredstillende det er å ta ut tanks etter tanks på bakken, mens gunneren meier ned alt som rØrerer på seg! Death from above! Så neste gang jeg er på adder jeg deg nok!

Gamertag er: xThe Viking

Spiller objective og spiller for å vinne! SPM er har falt fra 500 pga jeg har mistet squaden min, og mangler noen å kommunisere med! Men hvis noen adder meg herfra, skriv gjerne hvor dere addet meg fra, og alder og om dere har mic! Godtar alle, så lenge de skriver at de er herfra og den lille infoen :)

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:

Vis innleggxThe Viking skrev 08 April 2012 - 23:37:

Meget imponert over gameplayet! Øver meg selv i disse dager til å bli en bedre pilot i jets. Det sitter ikke helt inne hos meg, og mangler folk som er "death from above" til å spille med! Heli har jeg ganske god kontroll i, men kan alltids bli bedre. Er hovedsakling en kar du finner til fots, eller i en tanks, men i det siste har jeg virkelig fått smaken på å være i luften! Spesielt i Viperen! Herregud så tilfredstillende det er å ta ut tanks etter tanks på bakken, mens gunneren meier ned alt som rØrerer på seg! Death from above! Så neste gang jeg er på adder jeg deg nok!

Gamertag er: xThe Viking

Spiller objective og spiller for å vinne! SPM er har falt fra 500 pga jeg har mistet squaden min, og mangler noen å kommunisere med! Men hvis noen adder meg herfra, skriv gjerne hvor dere addet meg fra, og alder og om dere har mic! Godtar alle, så lenge de skriver at de er herfra og den lille infoen :)
Adder deg...
Postet bilde

Un1q

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
Un1q. Go go go!!
History is written by the victors.

Dragunova75

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Vært en liten pause med BF3 spilling på meg (drøye 3 måneder). Begynte å spille igjen for en mnd siden. Da hadde Premium kommet.

Har joinet D0mitian ett par ganger, i det siste. KJWall en gang.
Hva slags kommunikasjon bruker folk her? Skype, ingame voip, mumble..? Vært litt ok med komm. når man spiller. ;)

Jeg har laget ett par videosnutter til og lagt ut på facetube. Sjekk gjerne ut kanalen min:
http://www.youtube.c...75?feature=mhee

En vid jeg gjerne vil fremheve her dog:

Legg meg gjerne til på Xbox. Jeg og bror (techforce78) spiller litt fremover nå (drittvær her i nord!!!).

- Dragunova75
Postet bilde

Rindae

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 381 Innlegg:
Er det enda noe aktivitet her? Spiller mye BF3@Xbox

GT: Arctichuman

Dette innlegget har blitt redigert av Rindae: 05 August 2012 - 23:58

BW#2,#58,#59 :3

1 Bruker(e) leser dette emnet