Kan dere skrive mer konkret hva som er problemet så jeg kan rapportere det?
FredsmeglarN, laster du ned Firefox til Android så blir ikke den oppdaget som mobilverson og gir deg fullversjon av forumet, ulempen med den er at det genererer mye datatrafikk pga mange bilder på siden her som må lastes.
64 replies to this topic
Skrevet 26 June 2012 - 12:40
Spent på hvor mye dere får gjort med dette problemet egentlig. Virker som en feil/lite gjennomtenkt idé av IPB
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Skrevet 26 June 2012 - 12:47
OptimusCrime skrev 26 June 2012 - 12:40:
Spent på hvor mye dere får gjort med dette problemet egentlig. Virker som en feil/lite gjennomtenkt idé av IPB
Morro at du med tittelen -> Utviklingssjef <- skriver at du er spent på hvor mye DERE får gjort med problemet, Thomas. Haha!!!
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?
Skrevet 26 June 2012 - 13:18
Som Qed oppsummerte. Også har jeg et problem hvis det er en video eller et bilde på siden som utvider postene i bredden. Jeg har ingen mulighet til å zoome inn/ut på mobilversjonen, og jeg får merkelig nok bare "lov" til å scrolle sidelengs én gang, og så fryser sidescrollen seg på det punktet jeg har satt den. Etter litt om og men, får jeg som regel til å scrolle en gang til, men det å skulle lese mer enn en kort post blir et rent helvete.
Skrevet 26 June 2012 - 13:19
Har sikkert noe med at man ikke er logget inn. Det funker hvis dere klikker "View normal version" helt nederst på siden på mobilen. Evt kan man trikse det til i templaten til mobil skinnet under ForumTopics og sørg for at det står &view=getnewpost<else /> i templaten.
Skrevet 26 June 2012 - 21:50
drozo skrev 26 June 2012 - 12:47:
Haha, Adrian. Din moroklump. Selv med denne flotte tittelen er forumet noe som multigamer-gutta styrer
Så der sitter nok jeg også på sidelinjen, selv om jeg ser at det kanskje virker litt spesielt.
Skrevet 26 June 2012 - 23:50
zpam skrev 26 June 2012 - 23:43:
Drozo har for meg blitt synonymt med surmaga oppgulp. Which is sad, rly
Kan ikke huske sist gang jeg las en positivt vinklet post fra det holdet her.
nuvel.
nuvel.
Akkurat her var det nok bare en morsom kommentar da uten at det var noe negativt om det, hvertfall slik jeg tolket det
Support bacteria - they're the only culture some people have
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!
IQTus said:
virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
Skrevet 27 June 2012 - 07:56
Han er jo en søt fyr, og en kjernekar av rang (spesielt på Mumble hvor han også har tidenes mest behagelige og tafsete stemme).
Skrevet 27 June 2012 - 11:29
Gal Sektleder skrev 26 June 2012 - 23:50:
zpam skrev 26 June 2012 - 23:43:
Drozo har for meg blitt synonymt med surmaga oppgulp. Which is sad, rly
Kan ikke huske sist gang jeg las en positivt vinklet post fra det holdet her.
nuvel.
nuvel.
Akkurat her var det nok bare en morsom kommentar da uten at det var noe negativt om det, hvertfall slik jeg tolket det
Korrekt
Zpam: Kan ikke huske at jeg har vinklet så veldig mange poster direkte for at de skal være positive heller. Men du kan jo sjekke de 10-20 siste postene mine for å se om de er negative? Eller er det slik at det er obligatorisk med smiley og :tafs: i hver bidige post på dette forumet? Gjør det meg mindre positiv om jeg ikke bruker smiley + o glade adjektiver i hver bidige post?
Morsomt at posten din var den mest negative i hele tråden. Og hvis du prøvde å baite frem noen sure oppgulp så har du ikke klart det.
Smileys in your face motherfuckaaaaaa!!
It’s not exactly rocket surgery
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp