Gå til innhold

Ditt favorittkart og spillmodus

9 replies to this topic

Avstemning: Ditt favorittkart og spillmodus (23 medlem(mer) har stemt)

Hva er din favoritt spillmodus?

1. Territory (22 stemmer [95.65%])

Prosent av avstemningen: 95.65%

2. Countdown (0 stemmer [0.00%])

Prosent av avstemningen: 0.00%

3. Firefight (1 stemmer [4.35%])

Prosent av avstemningen: 4.35%

Hva er ditt favorittkart?

1. Apartments (11 stemmer [15.94%])

Prosent av avstemningen: 15.94%

2. Barracks (9 stemmer [13.04%])

Prosent av avstemningen: 13.04%

3. CommisarsHouse (3 stemmer [4.35%])

Prosent av avstemningen: 4.35%

4. FallenFighters (6 stemmer [8.70%])

Prosent av avstemningen: 8.70%

5. GrainElevator (18 stemmer [26.09%])

Prosent av avstemningen: 26.09%

6. Gumrak (1 stemmer [1.45%])

Prosent av avstemningen: 1.45%

7. PavlovsHouse (5 stemmer [7.25%])

Prosent av avstemningen: 7.25%

8. RedOctoberFactory (4 stemmer [5.80%])

Prosent av avstemningen: 5.80%

9. Spartanovka (8 stemmer [11.59%])

Prosent av avstemningen: 11.59%

10. Station (4 stemmer [5.80%])

Prosent av avstemningen: 5.80%

Stem Gjester kan ikke stemme

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 617 Innlegg:
Hva er ditt favorittkart og spillmodus?
Begrunn gjerne hvorfor.

Selv foretrekker jeg Territory.
Og de kartene jeg liker best er vel GrainElevator, FallenFighters, Spartanovka og Apartments.

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 047 Innlegg:
Territory
Synes egentlig alle maps utenom FallenFighters er spillbare. Men Apartments og GrainElevator er favorittene

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

Prytz

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Territory. Ble stemt på pavloshouse, men var veldig usikker(er nok helst det at jeg nesten aldri har spilt det etter beta). Grainelevator og Spartanovka er nok like sterke kanditater. Nederst på lista finner du Apartments, mest på grunn av alt for mye rambofaktor..

Crazylike

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:
Territory, men har ingen favoritt map atm. Liker alle, og hater å spille samme mappet om og om igjen :lol: Jeg trenger variasjon :lol:
Postet bilde

Gwaihir

Sheep

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 918 Innlegg:
all/all from me atm..
http://img3.imageshack.us/img3/7051/logoooos.jpg

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
Synes faktisk allmods er utrolig gøy :lol:

Kunne tenkt meg en allmods server med de 3-4 mest populære mapsa, tror det hadde vært konge :lol:

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

Skvate

Feckless

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9 868 Innlegg:
har ikke spillt så mye comissars og station, og har ikke helt fått inn de bretta skikkelig. Apartments er jeg noe lei pga alle 24/7 danzig serverne de siste 5 åra.

Grain elevator er bra hvis axis klarer å holde de to første objektivene ganske fort, men håper på litt endringer på det brettet mtp balanse.

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:

Vis innleggSkvate skrev 24 Sep 2011, 23:25:

har ikke spillt så mye comissars og station, og har ikke helt fått inn de bretta skikkelig. Apartments er jeg noe lei pga alle 24/7 danzig serverne de siste 5 åra.

Grain elevator er bra hvis axis klarer å holde de to første objektivene ganske fort, men håper på litt endringer på det brettet mtp balanse.

Er vel derfor Allies starter med 50 mindre i reinforcements da?

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

Skvate

Feckless

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9 868 Innlegg:
jeg tenker mer på at hvis allies er aktive på å utfordre axis på det første objektivet, så blir axis til slutt slakta så hardt at det ikke er spesiell morro for dem å spille. Temmelig vanskelig å holde kontroll på hele A objektivet siden det er så sabla stort.
Ofte kan det ende med at Axis blir drept i sin egen spawn, eller like ved.

Edit: Så jeg ønsker da at objektet A skal bli litt mindre, slik at det er lettere for axis å holde det.

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:
Mine favoritter er RedOctoberFactory, PavlovsHouse, Barracks og Spartanovka.

Det jeg liker er at det er en fin blanding av langdistanse kamper og nærkamper, pluss du har mulighet for å utnytte flankene ganske bra.

Apartments liker jeg ikke noe spesielt. Spilt den for mye i RO1, og for de som har rifler så er Apartments bare kjipt. Litt for mye run-n-gun på Apartments.

GrainElevator er forsåvidt grei, men synes det mangler noe på den banen. Er litt for mye enten/eller med tanke på hvem som vinner. Dersom Axis klarer å ta Elevator Foothold, så har de vunnet. Det er omtrent garantert. Men hvis allies klarer å holde conveyor belt så vinner de garantert. Pluss, som axis er det rent slakt hvis allies har ett lag som forsvarer bra. Eneste muligheten axis har til å komme seg innpå uten å bli snipa 120 ganger i minuttet av russere som sitter overalt fra 1. til 5 etasjen, i alle vinduer er å komme seg inn på venstre siden og inn i byggene. Men forsvarer de der så er det hele en "turkeyshoot" der allies sitter trygt bak sine vinduer høyt oppe og bare farmer kills.

Skulle ha endra noe på det kartet slik at det ble mer jevnt gjennom hele kampen og ikke bare enn innbitt kamp om de to første objectives, og feiler de det så har de auto-tapt.

Spiller utelukkende på Territory. CountDown tvinger folk til å campe 20 ganger mer enn vanlig i RO, som allerede er ca. 20 ganger mer camping enn alle andre FPS. Firefight har jeg igrunnen ikke prøvt enda. Har ikke sett noen servere som kjører det?
Posted Image

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere