148 replies to this topic
Skrevet 16 September 2011 - 19:57
Blæh kjeder meg :S og vil ikke spille noe annet imens jeg venter på fix.
http://g.bf3stats.com/pc/gK1fq4Xe/Xulli.png
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
Skrevet 16 September 2011 - 19:59
Vi er i hvert fall ikke alene om crash - http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=2123941
Skrevet 16 September 2011 - 20:06
krøll med siste update ja !
foumet flommer over av folk som har problemer her.. så blir vel fikset fort
Tripwire studios at 0:22 lol
Sitat
A small update was just released that fixes a crash while accessing the server browser. Server do not need to be updated for this update, it is client side only
foumet flommer over av folk som har problemer her.. så blir vel fikset fort
Sitat
We are rolling the patch back out. It appears that on some machines it causes a new issue.
Tripwire studios at 0:22 lol
http://img3.imageshack.us/img3/7051/logoooos.jpg
Skrevet 16 September 2011 - 20:35
Roaa skrev 16 Sep 2011, 20:45:
Flott spill, god underholdning selv om Jackal.no sine random skudd med tanks kommer overraskende! 
Skrevet 16 September 2011 - 22:16
elexus skrev 16 Sep 2011, 20:51:
Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!
Fnis, du har for all del ikke noen grunn til å være fornøyd over det du opplever, men lollet av postene dine likevel.
Trøst deg med at Tripwire er sykt aktive med å patche spillet, så de mest kritiske tingene kan du ha et godt håp om at de fikser i løpet av veldig kort tid.
Skrevet 16 September 2011 - 22:47
Mye unikt gameplay i spillet her asså.
Går inn i et hus og tenker overhodet det ikke er noen fiender der, men hører masse tysk snakking i etasjen over meg. Joda er det to luringer der som jeg klarer å ta ut kun ved hjelp av lyden
Ellers hadde jeg nettopp en herlig sniper opplevelse likt enemy at the gates. Er på det kartet der det er togskinner og ei stor bru. Jeg ser det ligger 2stk der, han ene var død men han andre var sniper som lå der i nærmest totalt stealth rett ved siden av det døde liket. Omtrent umulig å se han var i live. Jeg skyter på det døde liket og han finner ut min posisjon. DEAD
Går inn i et hus og tenker overhodet det ikke er noen fiender der, men hører masse tysk snakking i etasjen over meg. Joda er det to luringer der som jeg klarer å ta ut kun ved hjelp av lyden
Ellers hadde jeg nettopp en herlig sniper opplevelse likt enemy at the gates. Er på det kartet der det er togskinner og ei stor bru. Jeg ser det ligger 2stk der, han ene var død men han andre var sniper som lå der i nærmest totalt stealth rett ved siden av det døde liket. Omtrent umulig å se han var i live. Jeg skyter på det døde liket og han finner ut min posisjon. DEAD
Skrevet 16 September 2011 - 23:58
Sniping er virkelig gøy i dette spillet
og det kan jo ikke bli mer bolt action enn det der!
manual bolting ftw!
http://g.bf3stats.com/pc/gK1fq4Xe/Xulli.png
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
=|BsE|=Xull / }NPS{KennY
Skrevet 17 September 2011 - 02:59
Kan ikke si annet enn at jeg blir mer og mer glad i spillet for hver gang jeg spiller det, og begynner å bli en del av det nå.
- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson
Skrevet 17 September 2011 - 12:32
En rå opplevelse var på PavlovsHouse som tyskere.
Vi hadde sneket oss ned langs høyreflanken og bakgatene og var på vei å krysse over den ene gata krypende i skyttergraven.
Og så kom russertanksen kjørende rett over skyttergraven med oss nedi. Hørte bare ett faens bråk, risting, ett sykt smell i det han brant av ett skudd. Skjermen blir helt grå, fyren roper på hjelp og greier mens vi sitter på 20 cm avstand og nistirrer på beltene med 30-40 tonn tanks over hodet.
Heldigvis gikk det bra
Vi hadde sneket oss ned langs høyreflanken og bakgatene og var på vei å krysse over den ene gata krypende i skyttergraven.
Og så kom russertanksen kjørende rett over skyttergraven med oss nedi. Hørte bare ett faens bråk, risting, ett sykt smell i det han brant av ett skudd. Skjermen blir helt grå, fyren roper på hjelp og greier mens vi sitter på 20 cm avstand og nistirrer på beltene med 30-40 tonn tanks over hodet.
Heldigvis gikk det bra
Skrevet 17 September 2011 - 15:51
Till skrev 17 Sep 2011, 16:35:
er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer
Har du forsøkt å holde inne sprinteknappen mens du har jernkorset oppe?
Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.
Hjelper betraktelig på å se folk
Skrevet 17 September 2011 - 16:19
er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer
Jeg ble lei av og være tysker. Så skal pina dø meg være russer alle neste gangene jeg spiller multi. og drikke vodka.
Skrevet 18 September 2011 - 09:32
xAncalagonx skrev 17 Sep 2011, 16:51:
Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.
*vifter med medaljen sin*
Skrevet 18 September 2011 - 12:06
Herbie skrev 18 Sep 2011, 10:32:
xAncalagonx skrev 17 Sep 2011, 16:51:
*vifter med medaljen sin*
Tja, du tar jo først opp siktet ved å bruke høyre museknapp. Så zoomer du ved å holde inne sprinteknappen mens du står eller ligger i ro, så får du en god ekstra zoom. Ihvertfall med MG er den ekstra zoomen en utrolig fordel. Med rifler er det ikke så mye den hjelper.
Men du hører jo også at fyren begynner å puste mer kontrollert for å holde siktet stødig.
Skrevet 18 September 2011 - 13:16
Spillet er gøy, men skulle ønske de hadde fjernet litt mer bugs før de ga det ut, småkræsj og server-browser som ikke funker.
Men generelt sett en fin oppdatering fra Ro1
tank mapsene jeg har spilt til nå har vært ett eneste kaos, veldig uoversiktlig og aien som sitter som
*gunner* er helt usansynlig god.
Infantry mapsene er fine da.
Men generelt sett en fin oppdatering fra Ro1
tank mapsene jeg har spilt til nå har vært ett eneste kaos, veldig uoversiktlig og aien som sitter som
*gunner* er helt usansynlig god.
Infantry mapsene er fine da.

Outer space exists because it?s afraid to be on the same planet with Chuck Norris.
*Du er herved erklært DADDELVERDIG!* billiget av Lompa
Skrevet 18 September 2011 - 14:24
Ghad skrev 16 Sep 2011, 23:16:
elexus skrev 16 Sep 2011, 20:51:
Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!
Fnis, du har for all del ikke noen grunn til å være fornøyd over det du opplever, men lollet av postene dine likevel.
Trøst deg med at Tripwire er sykt aktive med å patche spillet, så de mest kritiske tingene kan du ha et godt håp om at de fikser i løpet av veldig kort tid.
Hehe, var litt ment som tull også.. Litt irriterende etter 20 minutter:p
Men har ikke fått spilt så mye enda, vært en hektisk helg. Men skal sette meg ned å kose meg nå snart!:=)
Virker dog som et veldig greit spill, så får jeg se når jeg blir litt bedre om det blir enda kjekkere.. MYE å sette seg inn i her, ikke noe COD/CS/BF her nei:p
I tillegg så var prisen veldig lav, og det er jo alltid positivt.
Skrevet 18 September 2011 - 15:10
Dette spillet er helt rått når man får til teamplay! Dessverre er det alt for mange som lar være å rykke fremover på enkelte av de store og åpne kartene, noe som egentlig ikke er rart - med tanke på at man blir skutt på så snart man stikker hodet frem - men desto viktigere er det at man forsøker å samle seg. Smoke er etter min mening det nyttigste i hele spillet, men det krever at man faktisk er mer enn én person som forsøker avansere når den er blitt utløst. Å ha en person med MG som kan gi litt suppressive fire, er gull verdt i slike tilfeller.
Skrevet 18 September 2011 - 17:03
killcam kan være bra for å hindre folk i å campe på samme sted hele tiden. Det hjelper også noobs til å forstå hva som skjer / lære kartene.
- mener allikevel ikke at vi skal ha killcam på for realism serveren.
- mener allikevel ikke at vi skal ha killcam på for realism serveren.
Skrevet 18 September 2011 - 18:13
Synes det er greit som det er, med killcam på relaxed servere.
Kommer ikke til å bli å spille så mye på slike servere selv dog.
Kommer ikke til å bli å spille så mye på slike servere selv dog.
Skrevet 18 September 2011 - 19:03
argh. tenkte å kose meg litt nå men hele laget sto jo bare på utsiden av grain elevator. var alene på cap 4-5 ganger og ble TK'a av granater 2 ganger
JÆVLA UNGER HOLD DERE TIL COD/CSS!
JÆVLA UNGER HOLD DERE TIL COD/CSS!
Skrevet 18 September 2011 - 19:15
Var på serveren med deg Jackal, å må si jeg ble VELDIG skuffa...(Ikke over deg dog) Men over det mappet. Var rævdårlig, folk sprang rundt som sauer, ingen visste hva de skulle gjøre(inkl meg)
Lite informasjon å få i spillet, om hva objectives, og hvordan man gjør dem.
Når er du i flaggsonen? Og når er du ikke ? Osvosv
Skrevet 18 September 2011 - 19:47
grain elevator er normalt kos. men når det er ingen squadleaders som kaster smoke er det dødfødt. gikk SL og kom i cap zone hver gang jeg spawna.
Skrevet 18 September 2011 - 20:31
elexus skrev 18 Sep 2011, 20:15:
Men ellers - det finnes ingen magisk radar som forteller deg disse tingene.
Skrevet 18 September 2011 - 21:02
Rotteh skrev 18 Sep 2011, 16:10:
Dette spillet er helt rått når man får til teamplay! Dessverre er det alt for mange som lar være å rykke fremover på enkelte av de store og åpne kartene, noe som egentlig ikke er rart - med tanke på at man blir skutt på så snart man stikker hodet frem - men desto viktigere er det at man forsøker å samle seg. Smoke er etter min mening det nyttigste i hele spillet, men det krever at man faktisk er mer enn én person som forsøker avansere når den er blitt utløst. Å ha en person med MG som kan gi litt suppressive fire, er gull verdt i slike tilfeller.
Skrevet 18 September 2011 - 21:12
Skrevet 18 September 2011 - 21:40
Det er best hvis SL sitter rett utenfor selve cap området slik at laget kan spawne på ham. Finnes en del fine plasser som er utenfor området, men samtidig i ett trygt område der folk kan spawne på deg uten å bli instadrept av tankser, granater, snipers m.m.
Eksempelvis på PavlovsHouse kan SL rykke inn i kjelleren på bygget og laget spawner på ham der. Slipper du hele stresset med å krysse over gatene med alle de forskjellige farer det medfører.
Spiller du som SL en stund så finner du etterhvert en del fine plasser slik som det. Så er det bare å spamme i teamchatten at laget må spawne på Squadleader. Er mange som ikke gidder spawne på SL siden de havner i basen uansett (fordi SL er dau, eller inne i cap zone), og da får de jo ikke velge om de skal spawne på Spawn 1, eller Spawn 2
Jeg liker best å spille som MG, men hvis vi ikke har noen SL på laget så hopper jeg på den rollen bare for å ha litt avveksling og for å ha ett mobilt spawnpunkt for laget. Og røyk såklart
Eksempelvis på PavlovsHouse kan SL rykke inn i kjelleren på bygget og laget spawner på ham der. Slipper du hele stresset med å krysse over gatene med alle de forskjellige farer det medfører.
Spiller du som SL en stund så finner du etterhvert en del fine plasser slik som det. Så er det bare å spamme i teamchatten at laget må spawne på Squadleader. Er mange som ikke gidder spawne på SL siden de havner i basen uansett (fordi SL er dau, eller inne i cap zone), og da får de jo ikke velge om de skal spawne på Spawn 1, eller Spawn 2
Jeg liker best å spille som MG, men hvis vi ikke har noen SL på laget så hopper jeg på den rollen bare for å ha litt avveksling og for å ha ett mobilt spawnpunkt for laget. Og røyk såklart
Skrevet 18 September 2011 - 22:04
hmm - visste ikke at det fungerte - må prøves
Skrevet 18 September 2011 - 23:24
elexus skrev 18 Sep 2011, 23:07:
Hvordan får du da poeng som SL ? Om du ikke kan være i capture zones osv?
Du får noe som er bedre enn poeng,du får tilfredstillelse,du får se at ting virker pga din innsats,at spillet drives framover og at folkene dine får gjort tingene sine.og at laget ditt vinner runden. Det i seg selv er faktisk gøy !
http://img3.imageshack.us/img3/7051/logoooos.jpg
Skrevet 18 September 2011 - 23:29
Gwaihir skrev 19 Sep 2011, 00:24:
Du får noe som er bedre enn poeng,du får tilfredstillelse,du får se at ting virker pga din innsats,at spillet drives framover og at folkene dine får gjort tingene sine.og at laget ditt vinner runden. Det i seg selv er faktisk gøy !
http://desmond.image....gif&res=medium
Skrevet 18 September 2011 - 23:38
Gwaihir skrev 19 Sep 2011, 00:24:
huh?
---
Skrevet 18 September 2011 - 23:40
Synes spillet er helt konge. Alt som klages over er i grunnen bare helt sånn som det bør være;
- "man får for lite info" - spill CoD i stedet da..
- "man dør med en gang man stikker ut hue" - så finn en annen vei..
- "man tåler for lite" - spill BFBC2 i stedet..
- "tankene er vanskelige å styre" - slutt å spille tank-kart..
osv...
Oppsummert; mer av alt det som gjorde RO1 bra - pluss alt det nye (lyd og gfx inludert) gjør at jeg kommer til å bruke en del tid på dette spillet. Kommer nok til å henge litt på bf.no-servere framover. Hatt noen fine runder med/mot daniel, Till, Gwaihir, elx, Xull for å nevne noen.. Mørke høstkvelder FTW!!11
- "man får for lite info" - spill CoD i stedet da..
- "man dør med en gang man stikker ut hue" - så finn en annen vei..
- "man tåler for lite" - spill BFBC2 i stedet..
- "tankene er vanskelige å styre" - slutt å spille tank-kart..
osv...
Oppsummert; mer av alt det som gjorde RO1 bra - pluss alt det nye (lyd og gfx inludert) gjør at jeg kommer til å bruke en del tid på dette spillet. Kommer nok til å henge litt på bf.no-servere framover. Hatt noen fine runder med/mot daniel, Till, Gwaihir, elx, Xull for å nevne noen.. Mørke høstkvelder FTW!!11
Gayer than a tree full of monkeys on nitrous oxide.
=|BsE|=Cappadocius
hroobarb joined.
=|BsE|=Cappadocius: violent sex!?
hroobarb left.
=|BsE|=Cappadocius
hroobarb joined.
=|BsE|=Cappadocius: violent sex!?
hroobarb left.
2 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 2 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg