Gå til innhold

Så ... Hva synes vi om ROHOS

148 replies to this topic

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:
Sitter å tenker på om jeg skal kjøpe dette, med engang...

Har egentlig lest nada niks om det.. Så er litt usikker:p

View Postredux, on 19 Jul 2007, 19:19, said:

tipper zenox er en av de som alltid lurer på hvor pengene har blitt av når de sjekker kontoen

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:
One step forward, two steps back.

Etter den siste updaten som kom istad, krasjer spillet under oppstart :lol:
De burde heller utsatt spillet ihvertfall i 1 måned til, så kunne vi heller kost oss med betaen imens.

Roaa

Korporal

• Serveradmin
  • PipPip
  • 221 Innlegg:
Flott spill, god underholdning selv om Jackal.no sine random skudd med tanks kommer overraskende! :lol:

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:
Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!

tipper zenox er en av de som alltid lurer på hvor pengene har blitt av når de sjekker kontoen

Skvate

Feckless

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9 869 Innlegg:
er visst en del som sliter etter siste oppdatering ja. Regner dog med at TWI er på saken. Trur du ikke vil angre på det så snart du får spillt det et par timer hvertfall!

Xulli

Sniper

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 684 Innlegg:
Blæh kjeder meg :S og vil ikke spille noe annet imens jeg venter på fix.

Roaa

Korporal

• Serveradmin
  • PipPip
  • 221 Innlegg:
Vi er i hvert fall ikke alene om crash - http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=2123941

Gwaihir

Sheep

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 918 Innlegg:
krøll med siste update ja !

Sitat

A small update was just released that fixes a crash while accessing the server browser. Server do not need to be updated for this update, it is client side only

foumet flommer over av folk som har problemer her.. så blir vel fikset fort :lol:

Sitat

We are rolling the patch back out. It appears that on some machines it causes a new issue.

Tripwire studios at 0:22 lol
http://img3.imageshack.us/img3/7051/logoooos.jpg

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:
Nå funker det igjen.

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 073 Innlegg:

Vis innleggRoaa skrev 16 Sep 2011, 20:45:

Flott spill, god underholdning selv om Jackal.no sine random skudd med tanks kommer overraskende! :lol:
hahaha Ja den var helt random. skulle bare sjekke om det var noe borti der :lol:

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

Skvate

Feckless

• Battlefield.no Veteran
  • 9 869 Innlegg:
virker som de har rulla tilbake litt for langt. TanksMGen har perfekt aim igjen.

Ghad

Sobbing wreck

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 911 Innlegg:

Vis innleggelexus skrev 16 Sep 2011, 20:51:

Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!

Fnis, du har for all del ikke noen grunn til å være fornøyd over det du opplever, men lollet av postene dine likevel. :lol:

Trøst deg med at Tripwire er sykt aktive med å patche spillet, så de mest kritiske tingene kan du ha et godt håp om at de fikser i løpet av veldig kort tid.

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16 069 Innlegg:
Mye unikt gameplay i spillet her asså.
Går inn i et hus og tenker overhodet det ikke er noen fiender der, men hører masse tysk snakking i etasjen over meg. Joda er det to luringer der som jeg klarer å ta ut kun ved hjelp av lyden :lol:

Ellers hadde jeg nettopp en herlig sniper opplevelse likt enemy at the gates. Er på det kartet der det er togskinner og ei stor bru. Jeg ser det ligger 2stk der, han ene var død men han andre var sniper som lå der i nærmest totalt stealth rett ved siden av det døde liket. Omtrent umulig å se han var i live. Jeg skyter på det døde liket og han finner ut min posisjon. DEAD

Xulli

Sniper

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 684 Innlegg:
Sniping er virkelig gøy i dette spillet :lol: og det kan jo ikke bli mer bolt action enn det der! :lol: manual bolting ftw!

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 840 Innlegg:
Kan ikke si annet enn at jeg blir mer og mer glad i spillet for hver gang jeg spiller det, og begynner å bli en del av det nå.

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

Dragongfx

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 31 Innlegg:
Noen som har prøvd tanksene i multi ?. Er det no særlig bra eller ?

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16 069 Innlegg:
Nja Tanks mappene kunne jeg vært foruten egentlig. Kartene er veldig generiske og 99% vet ikke hva dem skal gjøre :lol:
Fantastisk artig igår på bf.no #1. Sjelden jeg spiller til halv 3 på natta.

Skvate

Feckless

• Battlefield.no Veteran
  • 9 869 Innlegg:
begynner å få mer taket på tanksene etter å ha spillt litt i singleplayer. Blir artig når det kommer flere svære brett. Trur det er noe av det første som kommer av custombrett pga at det nok er lettere å lage enn bybrett med mange bygninger osv.

ugl

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 375 Innlegg:
Jeg digger det...
Fikk spillt med teamplay med gutta på VT i går for første gang og DA BLE DET MORSOMT!
-------------------
Sniper jævlan kan brenne i hælvette!!!!

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:
En rå opplevelse var på PavlovsHouse som tyskere.

Vi hadde sneket oss ned langs høyreflanken og bakgatene og var på vei å krysse over den ene gata krypende i skyttergraven.

Og så kom russertanksen kjørende rett over skyttergraven med oss nedi. Hørte bare ett faens bråk, risting, ett sykt smell i det han brant av ett skudd. Skjermen blir helt grå, fyren roper på hjelp og greier mens vi sitter på 20 cm avstand og nistirrer på beltene med 30-40 tonn tanks over hodet.

Heldigvis gikk det bra :lol:
Posted Image

Till

Falcon

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 440 Innlegg:
er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer
Posted Image

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:

Vis innleggTill skrev 17 Sep 2011, 16:35:

er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer

Har du forsøkt å holde inne sprinteknappen mens du har jernkorset oppe?

Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.

Hjelper betraktelig på å se folk :lol:
Posted Image

Dragongfx

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 31 Innlegg:

Jeg ble lei av og være tysker. Så skal pina dø meg være russer alle neste gangene jeg spiller multi. og drikke vodka.

Till

Falcon

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 440 Innlegg:
jada har prøvd zomeknappen hjelper ikkje når du dauer før du har fått opp rifla blæh...
Posted Image

Herbie

Lokførern

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 652 Innlegg:

Vis innleggxAncalagonx skrev 17 Sep 2011, 16:51:

Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.

:lol: Her så jeg for meg at du hadde funnet en funksjon jeg ikke hadde oppdaget enda, men skjønte du mente siktet :lol:
*vifter med medaljen sin*
Postet bilde

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:

Vis innleggHerbie skrev 18 Sep 2011, 10:32:

Vis innleggxAncalagonx skrev 17 Sep 2011, 16:51:

:lol: Her så jeg for meg at du hadde funnet en funksjon jeg ikke hadde oppdaget enda, men skjønte du mente siktet :lol:
*vifter med medaljen sin*

Tja, du tar jo først opp siktet ved å bruke høyre museknapp. Så zoomer du ved å holde inne sprinteknappen mens du står eller ligger i ro, så får du en god ekstra zoom. Ihvertfall med MG er den ekstra zoomen en utrolig fordel. Med rifler er det ikke så mye den hjelper.

Men du hører jo også at fyren begynner å puste mer kontrollert for å holde siktet stødig.
Posted Image

Boller_brus

Dustespill!!

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 246 Innlegg:
Spillet er gøy, men skulle ønske de hadde fjernet litt mer bugs før de ga det ut, småkræsj og server-browser som ikke funker.
Men generelt sett en fin oppdatering fra Ro1 :lol:
tank mapsene jeg har spilt til nå har vært ett eneste kaos, veldig uoversiktlig og aien som sitter som
*gunner* er helt usansynlig god.
Infantry mapsene er fine da.
Posted Image
Outer space exists because it?s afraid to be on the same planet with Chuck Norris.
*Du er herved erklært DADDELVERDIG!* billiget av Lompa

Prytz

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Hva synes folk om killcam? Personlig synes jeg at det er en teit ting å ha, spesielt på realism servere, da det oppfordrer bare til mer rambo.. Mulighet for å slå det av på bf.no sin realism server?

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:

Vis innleggGhad skrev 16 Sep 2011, 23:16:

Vis innleggelexus skrev 16 Sep 2011, 20:51:

Fnis, du har for all del ikke noen grunn til å være fornøyd over det du opplever, men lollet av postene dine likevel. :lol:

Trøst deg med at Tripwire er sykt aktive med å patche spillet, så de mest kritiske tingene kan du ha et godt håp om at de fikser i løpet av veldig kort tid.

Hehe, var litt ment som tull også.. Litt irriterende etter 20 minutter:p

Men har ikke fått spilt så mye enda, vært en hektisk helg. Men skal sette meg ned å kose meg nå snart!:=)

Virker dog som et veldig greit spill, så får jeg se når jeg blir litt bedre om det blir enda kjekkere.. MYE å sette seg inn i her, ikke noe COD/CS/BF her nei:p
I tillegg så var prisen veldig lav, og det er jo alltid positivt.

Rotteh

Løytnant

• Redaksjonen
  • PipPipPip
  • 1 900 Innlegg:
Dette spillet er helt rått når man får til teamplay! Dessverre er det alt for mange som lar være å rykke fremover på enkelte av de store og åpne kartene, noe som egentlig ikke er rart - med tanke på at man blir skutt på så snart man stikker hodet frem - men desto viktigere er det at man forsøker å samle seg. Smoke er etter min mening det nyttigste i hele spillet, men det krever at man faktisk er mer enn én person som forsøker avansere når den er blitt utløst. Å ha en person med MG som kan gi litt suppressive fire, er gull verdt i slike tilfeller.

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:

Vis innleggPrytz skrev 18 Sep 2011, 15:06:

Hva synes folk om killcam? Personlig synes jeg at det er en teit ting å ha, spesielt på realism servere, da det oppfordrer bare til mer rambo.. Mulighet for å slå det av på bf.no sin realism server?

Hm, det skal være slått av.

cleanex

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:
Er ikke killcam på realism servern.

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 290 Innlegg:
killcam kan være bra for å hindre folk i å campe på samme sted hele tiden. Det hjelper også noobs til å forstå hva som skjer / lære kartene.
- mener allikevel ikke at vi skal ha killcam på for realism serveren.

Prytz

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Men greia er jo at camping i dette spillet, er helt greit(?), til dels nødvendig.

Ghad

Sobbing wreck

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 911 Innlegg:
Synes det er greit som det er, med killcam på relaxed servere.

Kommer ikke til å bli å spille så mye på slike servere selv dog. :lol:

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 073 Innlegg:
argh. tenkte å kose meg litt nå men hele laget sto jo bare på utsiden av grain elevator. var alene på cap 4-5 ganger og ble TK'a av granater 2 ganger

JÆVLA UNGER HOLD DERE TIL COD/CSS!

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:
Var på serveren med deg Jackal, å må si jeg ble VELDIG skuffa...(Ikke over deg dog) Men over det mappet. Var rævdårlig, folk sprang rundt som sauer, ingen visste hva de skulle gjøre(inkl meg)

Lite informasjon å få i spillet, om hva objectives, og hvordan man gjør dem.:lol:
Når er du i flaggsonen? Og når er du ikke ? Osvosv

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:
Grain Elevator er ett av mine favorittkart.
Det er bare synd at det blir sjeldent bra lagspill, med mindre man sitter sammen på Mumble osv.
De fleste står dessverre bare å kuker i spawn med sniper, istedenfor å prøve å gå etter målene.

Till

Falcon

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 440 Innlegg:
gøy og spawne og dø instant pga snipertøser i alle vinduene
Posted Image

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 073 Innlegg:
grain elevator er normalt kos. men når det er ingen squadleaders som kaster smoke er det dødfødt. gikk SL og kom i cap zone hver gang jeg spawna.

Posted Image

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 290 Innlegg:

Vis innleggelexus skrev 18 Sep 2011, 20:15:

Lite informasjon å få i spillet, om hva objectives, og hvordan man gjør dem.:lol:
Når er du i flaggsonen? Og når er du ikke ? Osvosv
før man kan kartene godt funker det gull med T for tactical og M for map.

Men ellers - det finnes ingen magisk radar som forteller deg disse tingene.

cleanex

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Vis innleggRotteh skrev 18 Sep 2011, 16:10:

Dette spillet er helt rått når man får til teamplay! Dessverre er det alt for mange som lar være å rykke fremover på enkelte av de store og åpne kartene, noe som egentlig ikke er rart - med tanke på at man blir skutt på så snart man stikker hodet frem - men desto viktigere er det at man forsøker å samle seg. Smoke er etter min mening det nyttigste i hele spillet, men det krever at man faktisk er mer enn én person som forsøker avansere når den er blitt utløst. Å ha en person med MG som kan gi litt suppressive fire, er gull verdt i slike tilfeller.
Rotteh: Hadde det kjempe morro på teame ditt tidligere idag. Var ikke lett med MG men prøvde så godt jeg kunne. stakk hode fram PANG! kule i panna. SL som kunne jobben sin gutter.

Gwaihir

Sheep

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 918 Innlegg:

Vis innleggJackal.no skrev 18 Sep 2011, 20:47:

grain elevator er normalt kos. men når det er ingen squadleaders som kaster smoke er det dødfødt. gikk SL og kom i cap zone hver gang jeg spawna.
når SL er i capsone så kan ikke medlemmene spawne på han.. (deg)

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:
Det er best hvis SL sitter rett utenfor selve cap området slik at laget kan spawne på ham. Finnes en del fine plasser som er utenfor området, men samtidig i ett trygt område der folk kan spawne på deg uten å bli instadrept av tankser, granater, snipers m.m.

Eksempelvis på PavlovsHouse kan SL rykke inn i kjelleren på bygget og laget spawner på ham der. Slipper du hele stresset med å krysse over gatene med alle de forskjellige farer det medfører.

Spiller du som SL en stund så finner du etterhvert en del fine plasser slik som det. Så er det bare å spamme i teamchatten at laget må spawne på Squadleader. Er mange som ikke gidder spawne på SL siden de havner i basen uansett (fordi SL er dau, eller inne i cap zone), og da får de jo ikke velge om de skal spawne på Spawn 1, eller Spawn 2 :lol:

Jeg liker best å spille som MG, men hvis vi ikke har noen SL på laget så hopper jeg på den rollen bare for å ha litt avveksling og for å ha ett mobilt spawnpunkt for laget. Og røyk såklart :lol:
Posted Image

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 290 Innlegg:
hmm - visste ikke at det fungerte - må prøves

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:
Hvordan får du da poeng som SL ? Om du ikke kan være i capture zones osv?

Gwaihir

Sheep

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 918 Innlegg:

Vis innleggelexus skrev 18 Sep 2011, 23:07:

Du får noe som er bedre enn poeng,du får tilfredstillelse,du får se at ting virker pga din innsats,at spillet drives framover og at folkene dine får gjort tingene sine.og at laget ditt vinner runden. Det i seg selv er faktisk gøy !

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:

Vis innleggGwaihir skrev 19 Sep 2011, 00:24:

Du får noe som er bedre enn poeng,du får tilfredstillelse,du får se at ting virker pga din innsats,at spillet drives framover og at folkene dine får gjort tingene sine.og at laget ditt vinner runden. Det i seg selv er faktisk gøy !

http://desmond.image....gif&res=medium

CampyCamper

Bang Bang Skeet Skeet Ni**a

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 359 Innlegg:

Vis innleggGwaihir skrev 19 Sep 2011, 00:24:

huh?

---

Posted Image

Spoiler

Cappadocius

Fenrik

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 888 Innlegg:
Synes spillet er helt konge. Alt som klages over er i grunnen bare helt sånn som det bør være;
- "man får for lite info" - spill CoD i stedet da..
- "man dør med en gang man stikker ut hue" - så finn en annen vei..
- "man tåler for lite" - spill BFBC2 i stedet..
- "tankene er vanskelige å styre" - slutt å spille tank-kart..

osv...

Oppsummert; mer av alt det som gjorde RO1 bra - pluss alt det nye (lyd og gfx inludert) gjør at jeg kommer til å bruke en del tid på dette spillet. Kommer nok til å henge litt på bf.no-servere framover. Hatt noen fine runder med/mot daniel, Till, Gwaihir, elx, Xull for å nevne noen.. Mørke høstkvelder FTW!!11
Gayer than a tree full of monkeys on nitrous oxide.

=|BsE|=Cappadocius

hroobarb joined.
=|BsE|=Cappadocius: violent sex!?
hroobarb left.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere