Gå til innhold

Pratetråden

5472 replies to this topic

Line

Korporal

• Design
  • PipPip
  • 105 Innlegg:
http://www.dailymail...iss-fiance.html

Føler jeg burde slutte å syte over den gressallergien min, vannallergi må jo være noe av det kjipeste i kategorien allergier!

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 002 Innlegg:
Hvordan fungerer det der da? Selektiv allergi? Kroppen er 70% vann, og du har 4-5 liter blod og kjeften produserer en hel del spytt, hun burde jo vært død allerede nå. Mulig jeg er litt dum men, I call bullshit?
Support bacteria - they're the only culture some people have

To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!

IQTus said:

virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!

Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

Line

Korporal

• Design
  • PipPip
  • 105 Innlegg:
Tenkte på det jeg også, men det er visst en ordentlig sykdom.

Quote Wikipedia;
"Aquagenic Urticaria (vannallergi) er en ekstremt sjelden hudlidelse. Når huden blir våt, blir det såre røde flekker over hele kroppen som klør veldig og det tar omkring to timer å lindre kløen."

Så det er bare huden som reagerer? Hørtes hvertfall slik ut.

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 793 Innlegg:

uff, hørtes guffent ut! Og vasking av kropp vil jo være småvanskelig

Sitat

They say, "how do I wash"? The answer is very quickly. When I have a bath I am only in it for a few minutes at the most and then when I get out the rash is so itchy and painful I have to lie down afterwards for some time, it just totally drains me.

Tydeligvis mye hun er allergisk mot, selv hennes eget blod:

Sitat

Another thing I get asked is how can I be allergic to water when my body has water in it. I don't know, but I know I'm allergic to sweat and tears - even my own blood.

Men apropos drikking Sektern, så joda, allergisk der og:

Sitat

When I drink water, it feels like my throat is closing up and it's very uncomfortable. Fruit juice and tea is not so bad for some reason, but obviously that has water in it too.

Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 234 Innlegg:

Vis innleggLine skrev 05 July 2012 - 23:44:

Føler jeg burde slutte å syte over den gressallergien min!
Nei! Jeg KREVER å få lov til å synes synd på meg selv pga gressallergien min, fuckings andre måneden nå som er dekket av snørr og røde øyne :(
Posted Image

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 977 Innlegg:
Høres jo helt sykt ut. Stakkars person. Men TENK å være allergisk mot f.eks øl!

Koser meg med 0 allergi whatsoever jeg, men du skal få en :wub: qed :)
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 793 Innlegg:

Vis innleggqed skrev 06 July 2012 - 08:52:

Vis innleggLine skrev 05 July 2012 - 23:44:

Føler jeg burde slutte å syte over den gressallergien min!
Nei! Jeg KREVER å få lov til å synes synd på meg selv pga gressallergien min, fuckings andre måneden nå som er dekket av snørr og røde øyne :(
Støttes fullt ut!!

I min unge alder var jeg fullstendig allergifri.. Rundt 20 år gammal utviklet jeg allergi for gresspollen og støvmidd.. Før jeg fikk medisin var jeg fullstendig tett og samtidig hadde rennende nese.. Talte 50 nys på en gjennomsnittlig dag. Var best kjent i auditoret som "fyren som går ut for å snyte seg"..

Etter 5 år nå så begynner faktisk allergien å slippe taket, men jeg glemmer aldri hvordan det var i begynnelsen!

Gikk fra å ha helt åpne nesebor til å være totalt tett over natta. Våkne opp tørr i kjeften fordi man ikke klarer puste gjennom nesen.. Røde og kløende øyne..

Guffent!
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

SpookyManooky

Lollos i dollos!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 092 Innlegg:
herreguuud, angst!!
Våkner "tidlig" og skal bare ned på skolen for å skifte lysfilter til et av settene våre. Trøtt spaserer jeg over parkeringsplassen til skolen og hører de vanlige måkelydene florere i lufta. Men denne gangen er det annerledes.. Lyden er langt nærmere. Jeg snur meg og får med meg at en måke har tatt et stuka drop og er på vei rett mot facet mitt. Jeg skvetter seff til og dukker unna. WTF! tenker jeg. Så kommer den IGJEN og jeg må samtidig dukke og vifte med armene før instinktene om at her må man komme seg i dekning slår til.
Alene på parkeringsplassen løper jeg mot dekningen min, et sykkelskur, mens jeg vifter og tar random dodging moves i tilfelle angriperen er bak meg. Må ha sett passe smart ut for bilene som passerte ved siden av..
Uansett så skjønner jeg jo raskt at denne dekningen er bare tull, ingen vegger bare et lusent tak, så jeg løper videre til inngangsdøren. Der må jeg seff bruke kort og slå en kode for å komme meg inn.
Jeg har aldri slått den koden så fort! Kaster meg inn og puster ut mens jeg kjenner hjerte banke haha. Adrenalin! :lol:

Ikke nok med det men når jeg skal hjem igjen så tøffer jeg meg opp og tenker "oh yeah dumme moakies" mens jeg bestemmer meg for å bruke samme dør hjem igjen.
Driver litt recon fra vinduet og spotter noen utkikkere på toppen av en lyktestolpe. Okai dere er der borte no problemas. åpner døra og tar 2 steg ut. De hyler og flyr ned fra posten sin og jeg kan høre de sirkulerer ovenfor taket til inngangspartiet. Men det er ikke bare de 2.. Det må være en hel squad!
For de som har sett Hitchcock's "The Birds" så veit man at fugler kødder man IKKE med.

Jeg bestemmer meg for å gå til andre siden av bygget å bruke den døren istedenfor. Kommer meg fint ut, hører de er på andre siden og spaserer rundt bygningen. Så ser jeg denne fuckings scouten igjen på toppen av stolpen.
Jeg stopper opp og observerer. Det kjennes skummelt ut. Har allerede tatt på meg hetta for ekstra "armor"
Så bestemmer jeg meg for å ta en alternativ rute hjem.. Litt nederlag kanskje men jeg fikk bilder i hodet mitt at en av dem skulle nappe i øyet mitt...
Samtidig flyr scouten opp og inntar skvadronen sin som starter å sirkulere over meg mens jeg begynner å gå nedover, lenger bort fra både skole og hjem. Det er ikke lett å følge med selv om de bare er 4-5 stykker. Man vet ikke helt hvem som kan plutselig ta et bakholdsangrep og stupe nedover. En av dem kommer med noen halvveis stup men jeg kjenner meg mer sikker denne gangen selv om jeg kjenner hjerte pumpe.

De stopper å sirkulere et godt stykke nedi bakken og det ender med at jeg må gå ca 150m nedover fra skolen og rundt gjennom en sti i skogen for å komme meg trygt hjem mens jeg konstant hadde hodet rettet mot luften.. Så sikkert lite smart ut men jeg hadde helt noia haha. :p
HOBOBOI, MaddaHaody, SpookyManooky.

Yo!

FredsmeglarN

Peace Sells...But Who's Buying?

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:
Hahahaha :lol:

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 002 Innlegg:
Episk bra Spooky :lol: Neste gang tar du med loff-skiver og rødsprit og tar opp kampen mot stukabomberne^^

Men faen måsen er et drittdyr. Har et par familier av dem i nabolaget der jeg bor, blir stupbombet bare man stikker nesen ut døra. Fredet meg i ræva :(

IQTus said:

http&#58;//rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

BcK

...

• Battlefield.no Veteran
  • 13 191 Innlegg:
Møtte på et par beskyttende måkeforeldre selv i dag (er på veien til butikken)... Ikke mer spenning en at ene faktisk traff huet mitt med dritt. Skulle ønske jeg hadde sånn aim :(

Holycrap

pr0 SMG

• Redaksjonen
  • PipPipPip
  • 1 297 Innlegg:
for en dritt aim. http://www.trommelyd.no

Møter sjeldent måker, det er mere de jævla skjærene jeg møter. De angriper dyrene mine også de
Postet bilde
Skribent - Battlefield.no
GAME CREW - SØRLANET
Colbæ og lapskauskunst er mine helter

SpookyManooky

Lollos i dollos!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 092 Innlegg:
Ja skal det fortsette slik må armere meg med rødsprit og loff. Enkelte måker kan bli svære også!

Blir jo helt svett i hendene av tanken på hvis dette skal fortsette :lol:

Yo!

BcK

...

• Battlefield.no Veteran
  • 13 191 Innlegg:
Pleide å dra ut på øyer/holmer i skjærgården for å plukke egg når jeg var liten. Se for deg 20-30 måker som alle skal skremme deg vekk med divebombing..... Teh awesome. Faktisk aldri blitt truffet av "prosjektilene" deres før i dag, selve stupinga og hylinga er bare fun.

Jævlig gode egg også

SpookyManooky

Lollos i dollos!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 092 Innlegg:
Tror jeg måtte hatt på meg en rustning hvis jeg skulle vært i den båten. Og hatt et skjold.

Yo!

BcK

...

• Battlefield.no Veteran
  • 13 191 Innlegg:
Holder egentlig med en pinne man fekter med. Måtte gjøre det en del på Svalbard i hekketida til ternene. Hvis du syns måkene er aggro når de hekker så hadde du blitt rett ut redd for ternene. De stopper nemlig ikke når de stuper, de holder seg over hodet ditt et par sekunder i håp om å hakke deg i hodet. Var tilfeller hvor folk måtte sy et sting eller to. :lol:

å så digg å snakke om Svalbard i preteritum

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:

Vis innleggBcK skrev 08 July 2012 - 21:14:

Holder egentlig med en pinne man fekter med. Måtte gjøre det en del på Svalbard i hekketida til ternene. Hvis du syns måkene er aggro når de hekker så hadde du blitt rett ut redd for ternene. De stopper nemlig ikke når de stuper, de holder seg over hodet ditt et par sekunder i håp om å hakke deg i hodet. Var tilfeller hvor folk måtte sy et sting eller to. :lol:

å så digg å snakke om Svalbard i preteritum

å ja, de er rene drapsmaskinene i forhold.
Var på St.Hans-feiring på stranda, med terner i nærheten.
Crazy birds i tell ya'!
Er ikke redd halvsinte måker, men ser jeg en terne komme flygende mot meg, legger jeg på løp, no matter what!

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 457 Innlegg:
URK!!

3dje nattevakten og har 1 igjen etter denne. Jeg har allerede nådd den aller siste siden på internet, hva skal jeg gjøre frem til mandags morgen. Tar gjerne imot forslag - helst bør det være noe som får tiden til å gå, mest interessant er skjermen jeg ser på nå....jeg liker rett og slett ikke strikking og kortspill og sådant.
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:
cracked.com
¯\(^_-)/¯  <-- MÆ PÅ LADDERN xD(╯‵Д′)╯彡┻━┻ <--- MOTSTANDER xD

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 191 Innlegg:
Du kan jo prøve å tråle gjennom alt på reddit på en nattvakt selv om det er kav umulig.
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

FredsmeglarN

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:
Les ut wikipedia.

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:
Hvis en vil bli psykolog av yrke må en gå et seksårig profesjonsstudium i psykologi ved UiO eller NTNU. Stemmer det at om en tar årsstudium i psykologi ved f.eks. UiT (Tromsø), så kan en gå videre på profesjonsstudiumet såfremt man får gode nok karakterer?
Posted Image

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • 15 234 Innlegg:
Bare i tromsø

alle andre steder er kvalik ene og alene på bakgrunn av karakterer fra vgs. Mange har brukt et hull i systemet som gjør at du kan ta bachelor pluss første år på en random psykologi-master og så ta et år pluss hovedoppgave i danmark. Dette hullet er nå i ferd med å tettes ved at de bare tar inn et veldig lite antall studenter fra utlandet pr år i Danmark.

Norge er alene om å ha et slikt profesjonstudiet, da andre lan bruker eu-systemet der master med spesialisering er veien å gå. Dette betyr at selv professorer i psykologi fra utlandet ikke kan praktisere i Norge.

Det jobbes for at mastergrad også skal kunne kalle seg psykologer med rette fagkombinasjon, men psykologforeningen jobber knallhardt for sin beskyttede titte.
Posted Image

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 636 Innlegg:
Lurer på om i hvilke grad de ulike interesseorganisasjoner innen helse (legeforeningen, psykologiforeningen, tannlegeforeningen) påvirker antall studieplasser? Kanskje ikke lett å svare på, men man kan lett bli litt konspiratorisk når man opplever lange ventetider for lege og tannlegetimer (time for psykolog er vel enormt lang?) markedet kan da umulig være mettet. Jeg forstår man ønsker å begrense antall studieplasser for å sikre kvaliteten, men jeg ville ikke blitt overrasket om noe av motivasjonen var å sikre høye lønninger ;)

En liten og morsom anekdote... Forrige gang jeg tenkte det hadde vært greit med en kontroll hos tannlegen ringte jeg omlag 10 tannlegekontor, brukte google maps for å finne de ulike tannlegene på kart, ingen hadde mulighet for å ta meg inn i løpet av de to første månedene, jeg takket dermed høflig nei. Det var da en lys tanke slo meg, finn en tannlege med et rart utenlandsk navn, nordmenn flest lider jo tross alt av et snev av fremmedfrykt. Som sagt så gjort, første jeg ringte hadde ledig time bare noen dager frem i tid. Tannlegen var en hyggelig fyr som snakket flytende norsk, sannsynligvis 2 eller 3 generasjons innvandrer med tannlegeutdanning fra Norge :)

Holycrap

pr0 SMG

• Redaksjonen
  • PipPipPip
  • 1 297 Innlegg:
Postet bilde

rette humoren til den dag som dette
Postet bilde
Skribent - Battlefield.no
GAME CREW - SØRLANET
Colbæ og lapskauskunst er mine helter

Lore

dobbel pluss ugod tankekriminalitet

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Aldri hadde jeg gjettet at det var i Alaska de kom til å forske fram den særdeles enkle, men geniale løsningen på alle politiske problemer : http://www.vg.no/nyh...?artid=10059018
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 977 Innlegg:
:lol:

Hadde vært x10 ganger morsommere om det hadde vært en bøtte med dritt eller en spermhval eller noe.
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:

Vis innleggqed skrev 18 July 2012 - 15:56:

Bare i tromsø

alle andre steder er kvalik ene og alene på bakgrunn av karakterer fra vgs. Mange har brukt et hull i systemet som gjør at du kan ta bachelor pluss første år på en random psykologi-master og så ta et år pluss hovedoppgave i danmark. Dette hullet er nå i ferd med å tettes ved at de bare tar inn et veldig lite antall studenter fra utlandet pr år i Danmark.

Norge er alene om å ha et slikt profesjonstudiet, da andre lan bruker eu-systemet der master med spesialisering er veien å gå. Dette betyr at selv professorer i psykologi fra utlandet ikke kan praktisere i Norge.

Det jobbes for at mastergrad også skal kunne kalle seg psykologer med rette fagkombinasjon, men psykologforeningen jobber knallhardt for sin beskyttede titte.
Ble en stund før jeg så det, men takker for svar! Har hørt noe om at en må ha utelukkende seksere på eksamenene fra årsstudiet ved UiT for å kunne dra videre profesjon ved UiO eller UiB. Vet du om dette stemmer?

Høres skremmende tungt ut, spør du meg. ;)
Posted Image

Photon

Blue Skies

• Moderator
  • 13 067 Innlegg:
Influensa-symptomer i Indonesia er alltid like morro :(
For once you have tasted flight
You will walk the earth with your eyes turned skywards
For there you have been, and there you will long to return

http://cirrisky.blogspot.com

FredsmeglarN

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:
Var det Widerøe eller Norwegian du snuste på? Noe framgang?

Photon

Blue Skies

• Moderator
  • 13 067 Innlegg:
Har bestått opptaksprøvene til Widerøe, men kan ta litt tid mellom prøver og intervju.

Pluss at jeg driver og dater en jente her nede, så kanskje jeg må bli en stund, haha :p

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 636 Innlegg:

Vis innleggPhoton skrev 24 July 2012 - 09:22:

Influensa-symptomer i Indonesia er alltid like morro :(
... Husk at fuglinfluensaen (H1N5) bare smitter mellom ting med vinger :p, jeg vet ikke hvordan dette påvirker piloter, men jeg ville holdt et godt øye med flyet i alle fall :innocent:

Photon

Blue Skies

• Moderator
  • 13 067 Innlegg:
Hehe :p. Mest Malaria og Dengue jeg er redd for ;p. Er alltid i bakhodet siden de har ca samme symptomer

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 157 Innlegg:
Noen som veit om AIDA64 funker og få fram på displayet til g19 tastatur? lest om at EVEREST sku funke, men AIDA64 har visst tatt over og jeg får det ikke til på miniskjermen min :blush:
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

FredsmeglarN

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:
Herregud for et forbanna drittarrangement den OL-seremonien er. Bruke så unødvendig mye penger på en masse tull som ikke har relevans til OL what-so-ever. Etisk uhørt...

:hitler:

EDIT: De kunne ha holdt seg med Rowan Atkinson og spart resten.

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:
Unødvendig å grine over at folk bruker penger når de vil bruke penger. eks det
Posted Image

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 002 Innlegg:
Personlig synes jeg seromonien var tøff. Likte den godt, god opptakt til et godt OL :)

IQTus said:

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 668 Innlegg:

Vis innleggGal Sektleder skrev 27 July 2012 - 22:26:

Personlig synes jeg seromonien var tøff. Likte den godt, god opptakt til et godt OL :)

x2

Penger blir øst på uansett. Seremonien var godt gjennomført, og god underholdning.
--------------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------

FredsmeglarN

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:

Vis innleggtrckdck skrev 27 July 2012 - 22:18:

Er mer det at de bruker andres penger -.-

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 002 Innlegg:
Det gjør de jo med selve OL-arrangementet og. Alt her har jo en funksjon på å samle verden i fredelige leker, åpningsseromonien etablerer bare det faktum at dete er stort og for alle.
Får avskaffe OL, VM, EM osv da, siden vi ikke skal bruke penger på underholdning ;)

IQTus said:

BcK

...

• Battlefield.no Veteran
  • 13 191 Innlegg:
Starten var tøv, så ut som Barne TV. Likte alt fra Branagh's Shakespeare-tale frem til ringene var lyst opp. Det var en utrolig kul sekvens. Etter det gikk det veeeldig opp og ned: likte alle cameoene, ganske stilig at dronninga stilte opp, Atkinson var funny og at de hadde Vangelis var, for min del, elsk. Utrolig mange stilige referanser til film og musikk, jævlig mye god musikk. Koreografien var det ikke noe å utsette på.

Langt fra teh epicness man fikk i Bejing, temmelig 'meh' totalt sett.

Det som drepte det hele for meg, trolig siden jeg så på nrk.no, var kommentatorene. Er samtlige norske kommentatorer hjernedøde? De holdt faen meg ALDRI kjeft, de snakka over musikken, de snakka over talere, leste ting som står på skjermen (vi er da faen ikke analfabeter) og når nasjonene skulle entre stadion... Da gikk de jo apeshit! Aldri hørt så mye meningsløst babbel i mitt liv. De snakka faen så mye piss at jeg måtte bare avbryte. Jævla møl.... *pust iiiinn, pust uuuut*

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 668 Innlegg:
Enig der BcK. Munndiare får de ha når lekene faktisk begynner, og de skal prate. Ikke når vi vil se underholdninga, og høre musikken.
Sykt irriterende....
--------------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:

Vis innleggFredsmeglarN skrev 27 July 2012 - 22:54:

Vis innleggtrckdck skrev 27 July 2012 - 22:18:

Er mer det at de bruker andres penger -.-

Er værre med folk som søker om OL og ikke får det for andres penger, eks Tromsø!

Og, enig.. Over Eriksen kan ta seg laaaaangt inni rævva! Makan til møkkafyr/kommentator! Hold deg til skøyter!!!

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

ProstGotvin

Vibrator Repair Man

• Ledergruppa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 195 Innlegg:
Har ikke sett noen seremoni, jeg.. her i huset er det kona som er den OL-interesserte. Men.. når folk klager over pengebruken skjønner jeg egentlig ikke så mye. I økonomisk dårlige tider (som det må sies å være i England for tiden) så er det jo generelt sett regnet for å være en god ting at staten bruker penger. Det skaper nemlig arbeidsplasser, som jo kommer "folk flest" til gode...

Gabriel Byrne said:

I think there's a bit of the devil in everybody. There's a bit of a priest in everybody, too, but I enjoyed playing the devil more. He was more fun.

FredsmeglarN

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 829 Innlegg:
Altså, en ting er å skape arbeidsplasser, den ser jeg. Men å bruke en kvart milliard på seremonien syns jeg er overdrevet.

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • 15 234 Innlegg:
At staten bruker penger på private bygningsarbeidere og alle mulig andre aktører som må hjelpe til, er utelukkende positivt i et dårlig marked med lite etterspørsel.
Posted Image

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 294 Innlegg:
helt klart er det en fordeler at staten bruker penger i nedgangstider. Det var en av grunnene til at norge slapp så lett unna finanskrisen i 2010.
Bare der jeg bor vet jeg om 2 veiprosjekter som det ble satt i høygir når krisen var der. Dermed holdt man folk i arbeid, skatteintektene kom som før inn til staten. Ulempen til Storbritania er at de har mye mindre skatteintekter enn norge. og dermed mye mindre penger å "omdisponere" når det blir kriser slik
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 002 Innlegg:
TIL: Badminton er en OL-gren

IQTus said:

Lore

dobbel pluss ugod tankekriminalitet

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Så til ett av livets viktigste spørsmål å ta ett standpunkt i: hvilken kampanjes damer er deiligst ?

Postet bilde
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
finnes ikke noe mellomting??

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere