Gå til innhold

Battlefield 3 tråden

3798 replies to this topic

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
da burde du prøve en av di ;)
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

gummirev

Mr.Lee

• Medlem
  • PipPip
  • 248 Innlegg:
Har prøvd dem, og funnet ut at m16 er MYE morsommere å bruke :)

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:

Vis innleggKongkopa skrev 23 March 2012 - 13:28:

Patch datoen som blir sluppet i dag, ikke patchen.

Release dato for annonseringen av releasedaten for patchen?

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
Joda, har brukt USAS tidligere, men det er jo så lett at det skuffer bare. MK3 har jeg ikke. 870MCS er faktisk våpenet jeg har mest kills med. Men snakker mer om DAO-12, M1014, og Saiga. De er så svake med buckshot.. Frag gidder jeg stort sett ikke, utenom da med 870'en. Elsker å snipe folk med den komboen.

Col. Jensen

Pensjonist

• Rådsmedlem
  • PipPipPip
  • 1 951 Innlegg:
I :wub: my USAS!

Col. Jensen
When you get old, NEVER trust a fart!
I did, and I shit my self!

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
Rygger over usas nubz med tanken min :hitler:

lundern

avhengig av coca-cola

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 631 Innlegg:
PS3 får patchen den 27. mars. PC og XBOX på vente. GG, DICE driter seg ut....... igjen

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
Hvorfor ble jeg ikke sinna? Jo fori jeg visste det ville bli no tull

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
Blir ikke reinstallering på ei stund da hører jeg.

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Fy faen for noen klovner...
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:

Sitat

I «Kit Shortcut Bundle» kan du kjøpe deg alle de unike gjenstandene fra de fire spillbare klassene. «Vehicle Shortcut Bundle» låser opp, som navnet tyder på, alle gjenstander knyttet til kjøretøy, mens den siste pakken, «Ultimate Bundle», inneholder gjenstandene fra de andre snarveispakkene.

http://www.gamer.no/...-battlefield-3/

Null problem for min del egentlig, har alt allerede, og det er alikevell ikke utstyret det kommer ann på i dette spillet

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Upvote sånn at de kan fikse detta dritet: http://www.reddit.co...patch_and_what/

http://www.reddit.co...menting_on_how/

Rart at de som liker hvordan suppression er etter patchen er folk med under 300 spm og under 10% acc........

Det er og blir et stort publicspill Postet bilde

Postet bilde
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

daze

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 522 Innlegg:
litt rart at de som lager spill har null peiling på spill

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Det hjelper å klage:

-suppression skal tones ned, flere hakk
-snakk om battlerecorder

Nei, 1 april er over
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
:thumbsup:

Interessant PodCast med Demize99

Dette innlegget har blitt redigert av cri74: 02 April 2012 - 02:42

Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 239 Innlegg:
tards som slenger ut slike updates før de faktisk har fått testet det nok til å vite om det vil funke..
Posted Image

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
De klarer ikke å få supression til å fungere slik den var tiltenkt tror jeg. Den er enten på eller av (i % vis styrkel). Dvs når en kule kommer for nærme så skaper den en supression effekt og om en kule skytes igjennom en hel bane(feks TDM Canals) så kan den i teorien supresse alle den kommer forbi på veien, ikke bare den fienden den egentlig var ment å treffe eller supresse. Slik det er nå så kan en sks-sniper supresse alle i en nogelunde rett bane mellom seg og et mål ca 300m borte?
Vel... en "BF3 kulebane" og ikke en kulebane og fysikk fra RL

Skulle de gjort effekten mer troverdig så hadde det skapt et tunellsyn, der man får blurry effekter fra ytterkanten av skjermen som sniker seg nærmere mitten jo mer du blir supresset(eller av jo flere som supresser deg). Skyter en tanks på deg så vil det være kraftig og hele skjermen blir som den er nå - blurry utav helvette- og vanskelig å sikte(naturligvis ville du mistet hørslen i en periode også), men er det en lavkaliber runde som smeller i veggen ved siden av deg så er det ikke så ille og du mister bare litt "perifert sidesyn" i ett sekund eller 2. Effekten øker gradvis i forhold til våpen og mengde supression.

Dette innlegget har blitt redigert av cri74: 03 April 2012 - 05:29

HeliX
Victrix Legion

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
Faen nå har jeg skyti 14 noob missile's fra heli mot fly som ikke bruker flare/ecm og ingen har treffi :iiiiik:
Sprenger like bak alle sammen, tilogmed når di kommer rett imot =S

Dritt patch

Rotteh

Løytnant

• Redaksjonen
  • PipPipPip
  • 1 900 Innlegg:
Er det meningen at TVG-buggen skal være en del av spillet? Opplever den konstant. Kan vel ikke være så fryktelig vanskelig å fikse?

Roy-Inge

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 841 Innlegg:
Opplever den ikke hele tiden, men til tider nesten hver gang jeg skyter en tvg.
HW: Gigabyte X58A-UD3R, Intel I7 920@2.8 GHZ, OCZ 6 gig ram(7-7-7-24) 1600 MHZ Intel X25 Gen 2 80 gig ssd, Antec Twelve Hundred Gaming Case, Corsair H50 cpu kjøler, Asus 570 GTX
Bf2 : Hyperboy100
BC2: RoyRoy:)
BF3: RoyRoy90

E stolt over å vær en ækte norlænning ;)

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
Har opplevd den to ganger på hele spellet jeg :)

Loff3n

Get some

• Medlem
  • PipPip
  • 166 Innlegg:
Skjer som regel når man fyrer av TVG mens chopperet svinger etter det jeg har erfart. Jævla tragisk at den buggen fortsatt ikke er eliminert. Dice, baby. Woooo!
Postet bilde

Chze

heli heli heli

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 138 Innlegg:

So sad...
Posted Image

eLvitra

Lacrimosa dies illa

• Medlem
  • Pip
  • 58 Innlegg:

Vis innleggChze skrev 06 April 2012 - 09:45:

So sad...

Helt på tryne =/
Righteous judge of vengeance

http://bfno.gameme.com/sig/322_902.png

CampyCamper

Bang Bang Skeet Skeet Ni**a

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 359 Innlegg:
dette har jo vært kjent lenge. skyt et par kuler til siden for fienden før du drar siktet over på han og dreper han.
Postet bilde

Spoiler

Dante

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 443 Innlegg:
Hva har de gjort med flyene..? Tror jeg må bruke to belter med MG'en for å ta ned et fly nå..

Cobra.

Tøs

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 586 Innlegg:
No offence, men da treffer du dårlig :p
Vanity BF3 Team
Follow us on:
IRC: #vanity.bf3 @ QuakeNet
Facebook: http://www.facebook....341602489218272

Dante

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 443 Innlegg:
Hehe yep, det er jo det som er poenget! :D
Mente jeg traff brukbart nok før den siste patchen.

Reppelars waits for nobody

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 257 Innlegg:
Og trær fungerer fortsatt like bra som støtfanger. :p

Dette innlegget har blitt redigert av Reppelars waits for nobody: 08 April 2012 - 12:18

Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!

Dante

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 443 Innlegg:
Din jææævel! :D
Fulgte rett etter deg, la merke til du traff dem og stoppa rett opp. Jeg tenkte "mohahahaha! Nå etter heliet!".

Krisse

Matros

• Medlem
  • Pip
  • 58 Innlegg:

Vis innleggDante skrev 07 April 2012 - 22:46:

Hva har de gjort med flyene..? Tror jeg må bruke to belter med MG'en for å ta ned et fly nå..
Fra patch-notes: "Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch."

Kombinert med at heat-seekers ikke fungerer skal man slite med å få skutt ned gode piloter. Tipper det blir enklere for laget med de beste pilotene å dominere luften.

Dette innlegget har blitt redigert av Krisse: 08 April 2012 - 23:07

Postet bilde
d( -_- )b

Dante

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 443 Innlegg:
Then I think I'll have to do an _slight_ improvement of my ability to aim. Or slightly lower my expectations.

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
Men synes de kunne gjort det slik at fly ikke fikk tilbake liv så raskt. Nå blir det til at en blir truffet av et annet fly, så bare flyr en i ring litt, å så er en tilbake med fullt liv igjen. Er jo selvsagt fullt mulig å skyte de ned, men det er jo vanskeligere, noe som i å for seg er positivt. Bare de ikke automatisk fikk mer liv.... Jada jada, vet om HC, men spiller med folk som ikke liker det..

Mr.Teddy

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 276 Innlegg:
Nådde toppen gøy i BF3 i går, fra nå av blir enhver runde en nedtur. Må nok legge det på hylla.

Abdullahkebab / Lundern og jeg slo til med samlet 129 kills i heli på Caspian-serveren. 92 på meg som gunner, og det beste var at Lundern fikk godt betalt for flyvinga, med 17500 poeng samlet mot mine 15500. Endte med 57 ribbons, akkurat 1000 på skill-statsen og 1337 deaths totalt, artige tall. Var på mumble med resten av squaden, og de rekvirerte oss rundt. Vant runden med to tickets mot RU, slaktet ned endel infanteri de siste sekundene. Oh, the joy! :dans:

Ikke var vi plaget av supression heller. Alle burde egentlig fly helikopter.

Dette innlegget har blitt redigert av Mr.Teddy: 09 April 2012 - 13:55

Posted Image
Posted Image

lundern

avhengig av coca-cola

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 631 Innlegg:
Ja, det var en heftig runde. ^^

keh

Sersjant

• Design
  • PipPip
  • 345 Innlegg:
Det er klart det blir gøy å være flyfille når dere iherdig sørger for å havne på samme lag og utnytter at motlaget ikke klarer å samarbeide litt for å gjøre det vanskelig for dere. Andre synes det er mer utfordrende og underholdene å få brynt seg på noen som er bedre og like gode.

Gråstein

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 195 Innlegg:
Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. Å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p
Postet bilde

Dante

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 443 Innlegg:
Ber squadmates jeg har på VoIP/Mumble om å ikke skyte når de sitter på i bilen eller båten. Ingen vits å terge de som er større og styggere enn oss :p

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:

Vis innleggGråstein skrev 09 April 2012 - 17:09:

Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p
Folk er dumme, er så enkelt som det.. Desverre...

Gråstein

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 195 Innlegg:

Vis innleggmockingbird0901 skrev 10 April 2012 - 10:37:

Vis innleggGråstein skrev 09 April 2012 - 17:09:

Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p
Folk er dumme, er så enkelt som det.. Desverre...

Ganske så sant. Jeg hadde en sniper periode på BFBC2 på banen heavy metal, der var det jo ikke refleksjon fra siktet så man kunne holde seg skjult lenge. Da hendte det ofte at jeg lå godt gjemt i en busk e.l, jeg valgte offerene mine med omhu slik at jeg ikke skulle avsløre posisjonen min. å da holdt jeg som regel ut ganske lenge å fikk en fin score, helt til det spawnet en tulling på meg som umiddelbart tømte alle magasinene sine i løpe av 10 sekund uten å treffe noe å avslørte hele posisjonen min, som igjen resulterte i at jeg nærmest ble blendet av alle sporingslysene fra kulene som kom imot meg... å som ekstra salt i såret ble som regel busken min sprengt å jeg måtte finne meg en ny god plass :p
Postet bilde

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
Har Battelog litt problemer i dag? kommer ikke inn, blir bare ståenes og laste sida.

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:

Vis innleggRokZor skrev 12 April 2012 - 14:52:

Har Battelog litt problemer i dag? kommer ikke inn, blir bare ståenes og laste sida.
Funker for meg

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
kom inn nå :)

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 257 Innlegg:
Whaaat? Fikk denne når jeg logga på. Får ikke velge mitt eget nick en gang...

Sitat

Choose your Origin ID

To hang out at Battlelog you need to choose your username
Choose wisely. This will be visible next to your profile picture and in the forums.

*,--._
Enemy tree spotted!

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 257 Innlegg:
Merkelig opplegg. Nå kom jeg inn uten problemer.

Noen som vet om man kan skifte nick så mange ganger man vil forresten?
*,--._
Enemy tree spotted!

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 159 Innlegg:
Trur man kan bytte så mange ganger man vil ja :)

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
Hadde nettopp en morsom runde på Bazar.. Motstanderlaget var presset tilbake til main, og hele laget jeg var på stod rundt A og E og slaktet alt som kom ut. Men admin hadde løsningen...... Drepte alle på mitt lag, ikke en, men TRE ganger... Og til tross for det klarte de fortsatt bare å ta ett flagg før runden endte.

Roy-Inge

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 841 Innlegg:
Var dette på en bf.no server?
HW: Gigabyte X58A-UD3R, Intel I7 920@2.8 GHZ, OCZ 6 gig ram(7-7-7-24) 1600 MHZ Intel X25 Gen 2 80 gig ssd, Antec Twelve Hundred Gaming Case, Corsair H50 cpu kjøler, Asus 570 GTX
Bf2 : Hyperboy100
BC2: RoyRoy:)
BF3: RoyRoy90

E stolt over å vær en ækte norlænning ;)

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
Det hadde vært no :p

Spoiler

HeliX
Victrix Legion

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:

Vis innleggRoy-Inge skrev 15 April 2012 - 21:27:

Var dette på en bf.no server?
Heldigvis ikke... Var denne:
http://battlelog.bat...ETS-FAST-SPAWN/

Grunnen til at jeg nevnte det her var bare fordi jeg ble skikkelig irritert over at folk kan styre serverene sine slik, og følte for å syte litt over det :p

Dette innlegget har blitt redigert av mockingbird0901: 16 April 2012 - 00:08

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere