Gå til innhold

Battlefield 3 tråden

3800 replies to this topic

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 341 Innlegg:
pff, får de inn battlerecord og spec så vi faktisk kan begynne å stole på hverandre i klankamp og ingame så er jeg superhappy. Alt annet stiller faktisk lagene med like premisser på.
Posted Image

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:
-The MAV can no longer be used as an elevator.

Tsk tsk....
Posted Image

Kongkopa

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 229 Innlegg:

Vis innleggqed skrev 27 February 2012 - 17:02:

pff, får de inn battlerecord og spec så vi faktisk kan begynne å stole på hverandre i klankamp og ingame så er jeg superhappy. Alt annet stiller faktisk lagene med like premisser på.
Så klart, det er jo et opplagt behov :) Syntes fortsatt det er feil at noen skal ha muligheten til å drepe meg med noe som krever en apes ferdigheter for å få til. Se: claymore, stinger, javelin/soflam og til en viss grad AT-miner.
www.vip-gaming.net

Heradon

Prime|Minister

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 756 Innlegg:
Hello everyone!
We would like to share some of the confirmed fixes and tweaks that we have been working on to the Community. Note that this is still not a full update list and there will be more information on this as we go forward. Also please remember that the content in this list might be changed but of course, we will also keep you in the loop about this. While there still is no ETA on the patch, we´re still working on improving online gameplay for all of our dear community members. So far, this list is for all three platforms (Xbox 360, PS3 and PC)
Spoiler

Tidligere medlem av -CN- Commando Nord og [IC] Iron Cross Nick var -CN-/[IC] Hitman/Psycho/Phantom
- Medlem av Prime Battlefield 3.

Kabelmannen

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 19 Innlegg:
Holy crap, favorittbørsa blir øyensynlig enda råere. Hadde forventet reduksjon i presisjon og skuddtakt for AS VAL men ser ikke sånn ut. Og mulighet for extended mag er perfekt når det blir litt ensomt der ute.
Postet bilde

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 937 Innlegg:
Sjuke oppdateringslista..
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

EagleEye91

Døkjøtt

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 810 Innlegg:
Det var mange oppdateringer ja! :p
Not all those who wander are lost.

Roy-Inge

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 841 Innlegg:
Dette er nok en oppdatering mange har gått å venta på :cool:
HW: Gigabyte X58A-UD3R, Intel I7 920@2.8 GHZ, OCZ 6 gig ram(7-7-7-24) 1600 MHZ Intel X25 Gen 2 80 gig ssd, Antec Twelve Hundred Gaming Case, Corsair H50 cpu kjøler, Asus 570 GTX
Bf2 : Hyperboy100
BC2: RoyRoy:)
BF3: RoyRoy90

E stolt over å vær en ækte norlænning ;)

Heradon

Prime|Minister

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 756 Innlegg:

Vis innleggRoy-Inge skrev 28 February 2012 - 11:38:

Dette er nok en oppdatering mange har gått å venta på :cool:
Indeed :)
Tidligere medlem av -CN- Commando Nord og [IC] Iron Cross Nick var -CN-/[IC] Hitman/Psycho/Phantom
- Medlem av Prime Battlefield 3.

AyeGee

Awesome

• Medlem
  • Pip
  • 28 Innlegg:
Håper den oppdateringen kommer snart da.

Postet bilde

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 289 Innlegg:
SOON™
Postet bilde

#te4m.bf3 | Battlelog

Mr.Teddy

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 276 Innlegg:
Se her ja, masse saker for helikopteret jeg har ventet på. Hadde ikke vært nødvendig med oppgraderingene mot bakken føler jeg, men at balansen mot jets er noenlunde tilbake slik den var ved launch er ypperlig. Savner "missile incoming"-lyd fra Javelin. Det hjelper ikke å la flares forstyrre Javelin når de ikke bryter lock, og du ikke vet om du har en missil på vei mot deg. Da blir det jo bare lotto når du skal avfyre flares mot Javelin. Realismen skal jeg ikke klage på, det er ikke noe å hige etter, for da kunne hele RU bare gått og lagt seg.

Ting som påvirker heliet, det viktigste er uthevet

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
-Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
-Increased the damage done by TOW weapons to armored vehicles.
-Increased the rate of fire and minimum damage of the Coax HMG.
-Increased the damage mounted gunner .50cal HMGs do at long range. (Passe oss mer for jeeps, som i BF2?)
-Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. This applies to all locking weapons and Laser Designators.
-Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
-Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
-Reduced the locking time for AA Missiles for Jets to make them more viable against air targets.
-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles. (Flares blir ubrukelig for heli ettersom fly kan bruke heatseeker og fyre av disse i siste sekund? Evt påvirker dem missiler som også blir avfyrt etter flaring? Dette kan bli spennende... Eller... ECM <|=) )
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
(Hva er reloadtid i dag?)
-AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots.

-AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
-AA Missiles should no longer detonate before hitting their target or a Flare/ECM chaff cloud.
-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
-Increased the speed of the Helicopter AA missiles lock on to reduce the tedious nature of Helicopter dogfights and improve the Helicopter's defensive abilities vs Jets.
-Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch. (Disse to punktene høres veldig lovende ut...)
-Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
-Reduced the direct damage done by Attack Helicopter gunners vs Armor. (Tilbake til release?)
-Helicopter guns should now suppress correctly.
-Improved the accuracy of the Attack Helicopter's Rocket Pods, both guided and unguided.
-Slightly increased the damage of Attack Helicopter's Rocket Pods vs Infantry and other Helicopters.
-Additional fixes have been made to the TV missile to prevent it from blowing up the lauching vehicle.
-The Mi28 has received upgrades to its climbing and yawing abilities. (Er vi kvitt godstoget? =D)
-Fixed an issue where guided rockets from the Mi28 did not follow the crosshair properly.
-Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
-Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
-Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
-Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
-Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles. (Slutt på "et lite treff med vingen til slutt"...)
-The Z11w now properly functions with Below Radar.
-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles. (Hvordan fungerte dette egentlig tidligere? Har aldri merket noe til det...)

Dette innlegget har blitt redigert av Mr.Teddy: 01 March 2012 - 19:24

Postet bilde
Postet bilde

Chze

heli heli heli

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 138 Innlegg:
Below radar fungere på den måten at den bryter og forhindrer aa lock on fra attack heli etter 3 sekunder om du flyr under 25.
Postet bilde

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 289 Innlegg:

Vis innleggMr.Teddy skrev 01 March 2012 - 19:14:

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Tror du bør utheve den også du.

Watch out :sadolf:
Postet bilde

#te4m.bf3 | Battlelog

Losi-D

Join the dark side, we have smalahove!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
Oida, dette ser bra ut for oss som flyr heli :)

Men:

-Improved the accuracy of the Attack Helicopter's Rocket Pods, both guided and unguided.

lol? Er dei ikkje treffsikre nok? Man kan jo hovre 300m bak RU-main på casbian, og ta ut tankser i US main, så lenge man veit kor man skal sikte.

og:

-Slightly increased the damage of Attack Helicopter's Rocket Pods vs Infantry and other Helicopters.

Hoho.. dette blir artig!
BF42/DC: TLL, NID, ResurrXion, Northern Alliance, TeamNorway
BF2: CatchGamer, ResurrXion, xGx, aPas, TeamNorway
BF3: BX3(Prime),
Vanity, TeamNorway

Vis innleggLimsted skrev 08 January 2012 - 03:23:

Ble bannet (bf.no @ irc) av Jackal fordi jeg "slappet" Scavenger med en Ørret!

Mr.Teddy

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 276 Innlegg:

Vis innlegg1DaX skrev 01 March 2012 - 20:10:

Jeg flyr som en fyllik og blir sjeldent truffet av slikt. :dans:

Vis innleggLosi-D skrev 01 March 2012 - 20:34:

Men:

lol? Er dei ikkje treffsikre nok? Man kan jo hovre 300m bak RU-main på casbian, og ta ut tankser i US main, så lenge man veit kor man skal sikte.

og:

Hoho.. dette blir artig!

Syns longrange heli-heli rocketpod er utrolig kjedelig, blir vel bare mer av dette nå da. Forøvrig enig angående rocketpods og de andre buffene heliet får mot bakken. I starten var jo heliets MG utrolig effektiv mot alt av bakkekjøretøy, OP spør du meg. Dette blir sikkert nerfet om et halvt år igjen...

@Chze: Ah, takk!

Dette innlegget har blitt redigert av Mr.Teddy: 01 March 2012 - 21:06

Postet bilde
Postet bilde

Gambler

kaptein

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 237 Innlegg:
Å jeg blir stort sett skyti ned kjappt uannsett hva jeg kjører sÅ bryr meg lite :wub: Bare frag'n til mk3 ikke blir nerfa sÅ er det samme hva som skjer :cool:
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

mr.niceboy

Tøs

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 590 Innlegg:

Vis innleggMr.Teddy skrev 01 March 2012 - 20:46:

Vis innlegg1DaX skrev 01 March 2012 - 20:10:

Jeg flyr som en fyllik og blir sjeldent truffet av slikt. :dans:

Vis innleggLosi-D skrev 01 March 2012 - 20:34:

Men:

og:

Hoho.. dette blir artig!

Syns longrange heli-heli rocketpod er utrolig kjedelig, blir vel bare mer av dette nå da. Forøvrig enig angående rocketpods og de andre buffene heliet får mot bakken. I starten var jo heliets MG utrolig effektiv mot alt av bakkekjøretøy, OP spør du meg. Dette blir sikkert nerfet om et halvt år igjen...

@Chze: Ah, takk!

Tror guided rockets heli vil forsvinne ettersom guided rockets ikke lengre vil "tracke" flyvende objekter. Dermed blir det utrolig mye vanskeligere å treffe vil jeg tro.

Losi-D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
Det står ingenting om at 'guided rockets' til heli vil forsvinne, som eg kan se? Står jo: Improved the accuracy of the attack helicopter's rockets pods, both guided and unguided ?.
Vanity, TeamNorway

Chze

heli heli heli

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 138 Innlegg:
Postet bilde

Losi-D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:

Vis innleggChze skrev 01 March 2012 - 23:17:

Men er du 100% sikker på at Guided Rockets viser til helikopterene? Det finnes jo f.eks 'guided rockets' til mye annet i BF3. Men om trackinga berre vil virke mot ground targets er eg positiv. Det vil forandre mye, men det vil gjøre det mer utfordrene - og skillet mellom gode/dårlige piloter vil bli større.

edit; når eg tenker meg om så er det jo akkurat 'Guided Rockets' de heter på helikopteret.. så er nok de da.
Vanity, TeamNorway

mr.niceboy

Tøs

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 590 Innlegg:

Vis innleggLosi-D skrev 02 March 2012 - 09:33:

Vis innleggChze skrev 01 March 2012 - 23:17:

Men er du 100% sikker på at Guided Rockets viser til helikopterene? Det finnes jo f.eks 'guided rockets' til mye annet i BF3. Men om trackinga berre vil virke mot ground targets er eg positiv. Det vil forandre mye, men det vil gjøre det mer utfordrene - og skillet mellom gode/dårlige piloter vil bli større.

edit; når eg tenker meg om så er det jo akkurat 'Guided Rockets' de heter på helikopteret.. så er nok de da.
Ja det er det jeg tenker, er ingenting annet som heter Guided Rockets. Og det gir mening, fordi per idag er en helifight for tullete. Nå vil det faktisk bety noe å bli god med tvgen.

Gambler

kaptein

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 237 Innlegg:
funker nose painter mot fly og heli? :)

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 304 Innlegg:

Vis innleggRokZor skrev 04 March 2012 - 18:14:

funker nose painter mot fly og heli? :)
Ja

OptimusCrime

Its's a war out here!

• Utviklingssjef
  • 11 051 Innlegg:
Hmm, imponerende changelist, kanskje jeg skal prøve å grave frem spillet og skyte litt på Karkand igjen. Eneste jeg savner er nye features, type Battlerecorder.
OptimusCrime .net - What the fudge?
<@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
<@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

EDIT:
Spoiler

LOL

EDIT:
Spoiler

LOL

Dette innlegget har blitt redigert av cri74: 08 March 2012 - 11:50

Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:

Sitat

As far as the update goes we will be hopefully releasing it this Spring.

:lol:

Chze

heli heli heli

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 138 Innlegg:
Bare så synd at selv nerdene har rukket og bli vårkåte og rastløse til den tid, og battlerecorder kommer sansynligvis ikke før sommeren. Så sånn ca mellom våren/sommeren spår jeg bf3 sin død :lol:
Dem som sitter igjen og spiller bf3 public blir da rank 23 kåre_johnnyNOR og sniperGER, på hver sin server riktignok...
Postet bilde

wona

pew

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 137 Innlegg:
Latterlig hvor mye bedre fargene var i alpha, ser mer ut som ett spill man ikke hadde blitt trøtt av etter 2-3 timer med gaming..

jævla blåfilter :grr:

Nydusja

litt mann i dress

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 728 Innlegg:

Vis innleggwona skrev 14 March 2012 - 09:27:

Latterlig hvor mye bedre fargene var i alpha, ser mer ut som ett spill man ikke hadde blitt trøtt av etter 2-3 timer med gaming..

jævla blåfilter :grr:

files.technofovea.com/dice_rendering_screens.swf (Copy / Paste for større bilde)

Trykk på bildet.
naken

Ldd1

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 208 Innlegg:
dafuk, på "step14" hadde de jo perfekte farger...etter det ødelegger de jo bare mer og mer.

Daffman

Kaptein

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 024 Innlegg:
Tenk å kunne slippe unna den plagsomme sola.
Postet bilde
Also known as Twilightsparklee
Alle vet at Twilight er den beste Ponnien.

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 075 Innlegg:
http://www.gamer.no/...or-battlefield/ trololol

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
Skjer dette DØR spillet, på ordentlig.

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 304 Innlegg:

Vis innleggJackal.no skrev 15 March 2012 - 21:28:

Ja tror du ikke det hadde vært populært? :p

Ldd1

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 208 Innlegg:
om jeg må betale for et jævlig bra kompetativt spill, går det greit for min del, men faren for at det blir kompetativt i det hele tatt er vel minimal... Orker i alle fall ikke å betale månedlig for et publicspill... Tenke seg til å betale i måneden for bf3...

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 304 Innlegg:

Vis innleggLdd1 skrev 15 March 2012 - 21:58:

om jeg må betale for et jævlig bra kompetativt spill, går det greit for min del, men faren for at det blir kompetativt i det hele tatt er vel minimal... Orker i alle fall ikke å betale månedlig for et publicspill... Tenke seg til å betale i måneden for bf3...
Eller BF2.... Spilt det siden det kom ut..... :ohmy:

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:

Hmm.. synes jeg leste det samme på fremsiden her på battlefield.no ?
Jeje... kommenterete i alle fall der og la til hva Ben Cousins sa om F2P og mikrotransaksjoner, jeg tror det blir vanlig fremover og at det kommer til å bli den vanlig måten å ta betaling på.

HeliX
Victrix Legion

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • 15 341 Innlegg:

vi avr ute med nyheten før, noob :p
Posted Image

neon_no

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
Frustrert :angry: Har blitt kicka fra nesten alle servre jeg har vært innom i dag.
Teksten er som følger" PunkBusters kick for 5 minutt.... Violation"
Er det noe som kan fortelle meg hvorfor. Har ikke gjort noe som jeg ikke pleier og gjøre.

neon_no

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
Hvorfor blir jeg plutselig kicka fra alle BF3 servere jeg prøver og komme inn på ?
Får beskjeden "PunkBuster kick for 5 minutter .... Violation
Veldig frusterende :angry:

fremdelesikkesletta

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
Er det bare hvis admins blir baserapa at folk får warnings osv?

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 075 Innlegg:

Vis innleggqed skrev 16 March 2012 - 09:11:

Vel siden multigamer skrev nyheten så den dukka ikke opp i "view new posts" :p pga forsidetreghet leser jeg ikke det som bare kommer på forsiden :)

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

Gambler

kaptein

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 237 Innlegg:

Vis innleggJihadNorge skrev 17 March 2012 - 18:55:

Er det bare hvis admins blir baserapa at folk får warnings osv?

Skal ikke være det :)

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:

Vis innleggJackal.no skrev 17 March 2012 - 21:57:

Vis innleggqed skrev 16 March 2012 - 09:11:

Vel siden multigamer skrev nyheten så den dukka ikke opp i "view new posts" :p pga forsidetreghet leser jeg ikke det som bare kommer på forsiden :)

Det skulle dem gjort noe med, kjipt å ha en portal som folk ikke bruker og spesielt når de som er "ansatte" ikke bruker den heller og peker til andre nettsider for battlefield.no sine nyheter. Dessuten kom ikke nyheten under battlefield kategorien heller, selv om det tilsynelatende tilhører der. Måtte trykke alle tema for visning.

Dette innlegget har blitt redigert av cri74: 17 March 2012 - 23:16

HeliX
Victrix Legion

Gambler

kaptein

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 237 Innlegg:
Stemmer det at det er patch og fix i morra? var noen på er server nå som snakka om det og gleda seg stort.

True or False? :)

Kongkopa

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 229 Innlegg:
Patch datoen som blir sluppet i dag, ikke patchen.
www.vip-gaming.net

mockingbird0901

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 304 Innlegg:
Flere enn meg som irriterer seg over hvor svake haglene er? Eneste gangen de kan kalles effektive er på HC mode på under 5 meter omtrent. Men hvis en først er så nærme, hvorfor ikke da bruke en snikskytterrifle bare? Dreper jo på ett skudd de også på den avstanden. Blir til at jeg bruker hagle fordi jeg synes den stinker og vil ha en utfordring for meg selv de gangene jeg spiller. En hagle burde i min mening være din beste venn inne i en bygning, men nå, står en tulling på andre siden av rommet når du kommer inn er det du som dør, ikke han. Noen som er enige?

Gambler

kaptein

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 237 Innlegg:
Uenig, har blir klemmt nedpå at den 870 hagla rett som det er på lengre avstander, selv elsker jeg mk3 :wub:

gummirev

Mr.Lee

• Medlem
  • PipPip
  • 254 Innlegg:
Det er lite i spillet jeg finner så irriterende som USAS og mk3...

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere