149 replies to this topic
Skrevet 25 June 2009 - 08:41
JARLE skrev 23 Jun 2009, 12:05:
tiller skrev 23 Jun 2009, 11:10:
JARLE skrev 22 Jun 2009, 12:59:
tiller skrev 22 Jun 2009, 11:18:
Entreri skrev 24 May 2009, 19:39:
Dette er det også sikkerhetsmessige grunner til - siden vi vil være 100% sikre på at det ikke trikses eller legges inn noe på pc'ene.
I år vil da maskinene som det blir spilt på være med stadard utstyr og oppsett, spillerene får bare skifte på "vanlige" settings - som sens, crosshairscale/color og lignende.
I fjor ble det et sant helvete når folk skulle koble til all slags ekstern hardware, legge inn drivere, tune configs o.l. - dette blir det ikke noe av i år
I år vil da maskinene som det blir spilt på være med stadard utstyr og oppsett, spillerene får bare skifte på "vanlige" settings - som sens, crosshairscale/color og lignende.
I fjor ble det et sant helvete når folk skulle koble til all slags ekstern hardware, legge inn drivere, tune configs o.l. - dette blir det ikke noe av i år
hai hai hai.. jeg må få bruke num pads
hmmm ventrilo.exe ;D
vent.exe faktisk:P styrer jo med num pads
haha i know, men det samme gjør vent.exe ;D num-lock for å toggle av og på og 4-5 tror jeg for å bytte mellom forskjellig typer
(btw har lest mye på cadred om det just so you know)
Winners make the rules, losers live by them!
Skrevet 25 June 2009 - 09:02
Johnsy skrev 25 Jun 2009, 09:41:
JARLE skrev 23 Jun 2009, 12:05:
tiller skrev 23 Jun 2009, 11:10:
JARLE skrev 22 Jun 2009, 12:59:
tiller skrev 22 Jun 2009, 11:18:
Entreri skrev 24 May 2009, 19:39:
Dette er det også sikkerhetsmessige grunner til - siden vi vil være 100% sikre på at det ikke trikses eller legges inn noe på pc'ene.
hai hai hai.. jeg må få bruke num pads
hmmm ventrilo.exe ;D
vent.exe faktisk:P styrer jo med num pads
haha i know, men det samme gjør vent.exe ;D num-lock for å toggle av og på og 4-5 tror jeg for å bytte mellom forskjellig typer
(btw har lest mye på cadred om det just so you know)
lololol jeg er jo OBV cheater.
Skrevet 07 July 2009 - 13:51
Liten oppdatering da.
Vi har jobbet de siste ukene med masse bra for lanet som vi håper dere blir fornøyde med.
Vi vil slippe litt mere informasjon i løpet av neste uke(kanskje!).
Vi har jobbet de siste ukene med masse bra for lanet som vi håper dere blir fornøyde med.
Vi vil slippe litt mere informasjon i løpet av neste uke(kanskje!).
Skrevet 08 July 2009 - 20:01
uspaN skrev 8 Jul 2009, 20:57:
Jeg har bare lanet med kompisser tidligere, så jeg lurte på hvis man kommer på lanet alene og man skal sove, så er ikke noe så drittsekker å tar pcen din osv mens du sover??
Hehe you made a good point.
Forhåpentligvis tar HF av seg det, de har vel noen vakter rundt om kring vil jeg tro.

“ Life is just a chance to grow a soul. ”
- A. Powell Davies
Skrevet 08 July 2009 - 20:32
Men uansett så er det ikke alltid det heller hjelper, desverre. Hvileken pc er det du har kjøpt? Er det laptop så får du kjøpt laptop låser. Ellers så kan du også på de fleste stasjonær kabinetter få tak i vanlig hengelås, eller du kan igjen kjøpe en laptop lås og surre den rundt borde ditt
Skrevet 08 July 2009 - 20:39
Skrevet 08 July 2009 - 23:16
Utstyr har du selfølgelig med på eget ansvar, men det vil være et sikkerhetscrew rundt i lokalene. Men det de fleste pleier å gjøre om de er redd for datautstyr er som regel å ta med tastatur, mus og headsett i en sekk el. når de ikke er i området da dette er lettest å nappe med seg fra en pc om den står "tom".
Olav, du må vakne! Moderatorane kjem!
Skrevet 09 July 2009 - 06:34
En av policyene våre er at dere skal få en bra opplevelse derfor vil vi varte opp med et mannsterkt sikkerhetscrew som vil være i hallen hele tiden døgnet rundt. Dette crewet sørger for at ting går riktig for seg og at ikke uvedkommende kommer inn i lokalet.
En av våre regler for lanet er at alle deltakere har krav på å holde plassen sin ryddig ellers kommer vi og trekker pluggen. Dette for å forhindre brannfare, det blir mye bedre miljø for oss og dere. Og man slipper ekstremt vond lukt mellom radene.
Vi vil også ha tilgjengelig dusjer under hele lanet slik at alle kan få spylt skinnet litt
Jeg skal personlig lynsje den som stjeler noe.
En av våre regler for lanet er at alle deltakere har krav på å holde plassen sin ryddig ellers kommer vi og trekker pluggen. Dette for å forhindre brannfare, det blir mye bedre miljø for oss og dere. Og man slipper ekstremt vond lukt mellom radene.
Vi vil også ha tilgjengelig dusjer under hele lanet slik at alle kan få spylt skinnet litt
Jeg skal personlig lynsje den som stjeler noe.
Skrevet 09 July 2009 - 13:45
Skrevet 17 July 2009 - 05:28
Er ingen gressmatte atme charlottenlund du får dra dit og begynne å sette ut frø Chacco kanskje de er klare til hflan
Skrevet 18 July 2009 - 16:38
Skrevet 18 July 2009 - 17:27
Duger da ikke kunsgressmatta der da? Eller er dere fisefine nerder?^^
Support bacteria - they're the only culture some people have
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!
IQTus said:
virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
Skrevet 18 July 2009 - 17:36
Skrevet 31 July 2009 - 09:01
ha et stort låsbart rom der bare vakter og crew ha adgang til som man kan legge gaming utstyr og enventuelt små andre personlige eiendeler i. tingene blir lagt i en pose med et "passord" på som eieren av posen har skrevet. Så når en skal hente tingene sine skriver man passordet på en lapp og gir til en av vaktene og han henter tingene dine. Slik at man kan sove trygt uten å tenke på at noe av utsyret vil bli stjålet i løpet av natta...elns?
ha backup planer på nesten alt, og vite hva man skal gjøre i diverse situasjoner som kan oppstå.
FØLG REGLER DERE HAR SATT OPP! intet unntak.
ha en plass der folk kan slappe av. se på tv, prate, ta en kopp kaffe osv i fred og ro...
toaletter, dusjer, en plass der man kan fylle opp vann i en flaske osv.
slag av snus hadde vært topp... realistisk?
god og sunn mat. bananer, epler, appelsiner osv
gi god og tydelig informasjon over høytalere hvis det er noe som skjer
ha gode rømmningsmuligheter (selvlysende skilt som viser hvor en kan komme seg ut om det skulle oppstå brann etc)
leie ut skjermer....folk sender inn søknad om de kan få leie skjerm osv så dere vet hvor mange som vil leie
ha folk i bakhånd som har peiling på datamaskiner, inet, strøm osv hvis det skulle skje noe
ha backup planer på nesten alt, og vite hva man skal gjøre i diverse situasjoner som kan oppstå.
FØLG REGLER DERE HAR SATT OPP! intet unntak.
ha en plass der folk kan slappe av. se på tv, prate, ta en kopp kaffe osv i fred og ro...
toaletter, dusjer, en plass der man kan fylle opp vann i en flaske osv.
slag av snus hadde vært topp... realistisk?
god og sunn mat. bananer, epler, appelsiner osv
gi god og tydelig informasjon over høytalere hvis det er noe som skjer
ha gode rømmningsmuligheter (selvlysende skilt som viser hvor en kan komme seg ut om det skulle oppstå brann etc)
leie ut skjermer....folk sender inn søknad om de kan få leie skjerm osv så dere vet hvor mange som vil leie
ha folk i bakhånd som har peiling på datamaskiner, inet, strøm osv hvis det skulle skje noe
Dette innlegget har blitt redigert av ggp11h.xtl^: 31 July 2009 - 09:30
Skrevet 19 August 2009 - 14:13
Vet ikke om det er nevnt før, men å kunne kjøpe gaming-utstyr på LAN er genialt 
ByLAN har hvert år et stand hvor de selger masse gaming-utstyr som mus, keyboards og diverse komponenter som lydkort, nettverkskort osv.
Hadde kanskje vært fett å kunne prøve og kjøpe SpawN sin nye musematte?
Link til artikkel om dette..
ByLAN har hvert år et stand hvor de selger masse gaming-utstyr som mus, keyboards og diverse komponenter som lydkort, nettverkskort osv.
Hadde kanskje vært fett å kunne prøve og kjøpe SpawN sin nye musematte?
Link til artikkel om dette..
Skrevet 20 August 2009 - 10:05
Pcer til Compo hadde vært fint, feks jeg har en reise på 11 timer, og det blit veldig slitsomt å reise med pc, skjerm, og diverse utstyr
img]http://mary.battlefi..._serialNumber=1[/img]
Skrevet 20 August 2009 - 11:12
Fine forslag 
Vi jobber ganske hektisk i disse dager med lanet , men det vil komme mer informasjon fra oss i løpet av de nærmeste dagene
Vi jobber ganske hektisk i disse dager med lanet , men det vil komme mer informasjon fra oss i løpet av de nærmeste dagene
Skrevet 20 August 2009 - 12:50
Ramstad skrev 20 Aug 2009, 12:41:
Mulighet for og ta seg en tur for og titte på hvordan Pro`sa spiller? Btw bor i trondheim:)
Btw krisso.. jeg har 14timer !_!_!_!_!_!
Skrevet 20 August 2009 - 12:59
Besøkende: 100,- (hele helga)
Dagspass: 50,- (12:00 - 00:00)
Dagspass: 50,- (12:00 - 00:00)
Skrevet 21 August 2009 - 08:35
img]http://mary.battlefi..._serialNumber=1[/img]
Skrevet 21 August 2009 - 11:07
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp